یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۲۴
IOTC
چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۳۵۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

نعمت زاده: پایانه های نفتی با ثبت رکورد صادرات نفت خام تاریخ ساز شد

مشاور ارشد صنعتی وزیر نفت گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران با ثبت رکورد صادرات 9 میلیون بشکه نفت خام و میعانات گازی در روز، برای صنعت نفت تاریخ ساز شد.

نعمت زاده: پایانه های نفتی با ثبت رکورد صادرات نفت خام تاریخ ساز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، محمدرضا نمت زاده در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش در غرفه شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: ظرفیت سازی و نوسازی بسیار خوبی در سطح تاسیسات صادراتی نفت خام انجام شده است و این موضوع قدرت مانور صنعت نفت را افزایش می دهد.

وی افزود: امروز نیازمند توسعه فرصت های سرمایه گذاری و جذاب تر کردن زمینه های حضور شرکت های معتبر در حوزه های بالادستی و پایین دستی صنعت نفت هستیم، این درحالی است که در همسویی با این مهم می توانیم تولیدکنندگان داخلی تجهیزات و کالاهای مورد نیاز صنعت نفت را در عرصه رقابت جهانی توانمند تر کنیم.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش با حضور معاون وزیر و مدیران ارشد صنعت نفت و بیش از 180 شرکت داخلی،خارجی و نمایندگی دوم بهمن ماه گشایش یافت؛ آخرین فرصت ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری در صنعت انرژی ایران و بررسی دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی های نو از محورهای اصلی نمایشگاه امسال است.

در این دوره از نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش، نمایندگانی از کشورهای آلمان، ارمنستان، اسکاتلند، سوئد، کره‌جنوبی، آفریقای جنوبی، چین، گرجستان، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، روسیه، اتریش، امارات متحده عربی و عراق حضور دارند.

 این نمایشگاه با حمایت وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران،  سندیکای صنعت برق ایران و جمعی از شرکت‌های بزرگ بخش خصوصی در فضایی معادل 18000 متر مربع برگزار می‌شود.

شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌همراه دیگر شرکت‌ های تابعه شرکت ملی نفت ایران در قالب غرفه یکپارچه، در این رویداد بین‌المللی حضور فعال دارد.

(چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶) ۱۱:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید