پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۰۳
IOTC
پنج شنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۰ / ۰۱:۰۰
سرویس : عسلویه
کد خبر : ۳۳
گزارشگر : ۲
سرویس عسلویه

امضای قرار داد های جدید نفتی با اولویت میادین مشترک

وزیر نفت اعلام کرد: با توجه به رویکرد نو دروزارت نفت، قرارداد های جدید نفتی ،با اولویت میادین مشترک نفت و گازامضا خواهندشد.

امضای قرار داد های جدید نفتی با اولویت میادین مشترک

 به گزارش  روابط عمومی پایانه های نفتی ایران،  مهندس رستم  قاسمی در جمع  مدیران و مسئولین جزیره خارگ با  تاکید بر اهمیت  بهره برداری  از میادین مشترک توضیح داد:  باتوجه به اهمیت نفت دراقتصاد کشور  با ید درصنعت نفت  یک  نگرش نو ایجاد شود،  تا در این صنعت تحول اساسی  صورت بگیرد.

 وی گفت: از چند ماه گذشته امضا قرارداد هایی با اولویت  میادین مشترک در نفت شروع شده  و وقتی این قرار دادها محقق شوند  به ظرفیت تولید  مناسب می رسیم و تحول اساسی در ظرفیت تولید بوجود می آید.

 وی با اشاره به نقش خارگ در صنعت نفت کشور گفت:  خارگ  به عنوان  پایگاه خط مقدم اقتصاد کشور و کارکنان خارگ به عنوان سر بازان  خط مقدم  هستند.

 وی افزود: در حال حاضر در شرایط  فعلی در جنگ اقتصادی به سر می بریم که  مسئولیت  مهم به عهده کارکنان صنعت نفت است.

 در ادامه این نشست  امام جمعه خارگ، با تشکر از حضور وزیر نفت در خارگ و با اشاره به  اهمیت این حضور درروحیه کارکنان نفت در خارگ گفت:  با توجه به  شرایط  سخت کار  و زندگی در خارگ باید مشکلات ساکنین  و بومیان خارگ  حل شود تا   اهداف تعریف شده درجهاد اقتصادی که ازبیانات رهبری است  محقق شوند.

 وی یاد آور شد، همدلی کارکنان  صنعت نفت درجزیره خارگ، مثال  زدنی است که قطعا  با  آمدن  سید پیروز موسوی به عنوان مدیرعامل  پایانه های  نفتی ایران این همکاری و صمیمیت افزایش خواهد یافت.

 

(پنج شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید