دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۰۰
IOTC
دوشنبه / ۶ آبان ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : نکاء
کد خبر : ۳۲۹
گزارشگر : ۲
سرویس نکاء

احیای سوآپ نفت خام سبب افزایش توان دیپلماسی نفت کشور می شود

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، احیای سوآپ نفت خام را سبب افزایش توان دیپلماسی نفت کشور خواند و افزود: برای تحقق این عملیات راهبردی، تمام زیرساخت های لازم فراهم شده است و پروژه های توسعه ای مرتبط با این طرح عملیاتی و با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی شب گذشته (6 آبان) در نشست هم اندیشی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: با احداث حوضچه فراگیر، ساخت  اسکله های مختلف و چند منظوره شامل اسکله های تخلیه و بارگیری فرآورده های نفتی، اسکله های خدماتی و پشتیبانی و اسکله های تعمیراتی برای پهلوگیری نفتکش هایی با ظرفیت ١٤ هزار تن، ظرفیت سوآپ نفت خام افزایش می یابد.

وی همچنین بر ضرروت افزایش انگیزه و بهبود منابع انسانی تاکید کرد و ادامه داد: این اصل مهم در همسویی با استمرار و پایداری تولید در منطقه شمال باید مورد توجه قرار گیرد.

موسوی با تشریح جزئیات آخرین پیشرفت پروژه های در حال اجرای شرکت پایانه های نفتی ایران در پایانه نفتی شمال افزود: زیرساخت های لازم مطابق با اهداف اولویت دار صنعت نفت در آینده نزدیک در این پایانه به بهره برداری کامل می رسد.

مهندس رکن الدین جوادی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران دوشنبه (6 آبان) در سفر به حوزه نفتی شمال ضمن بازدید از سکوی نفتی امیر کبیر، از پایانه نفتی شمال دیدن کرد و ظرفیت های سوآپ نفت خام و فرآورده های نفتی در این پایانه نفتی را بررسی نمود.

عبدالمحمد دلپریش، مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و علی اصولی، مدیرعامل شرکت نفت خزر، جوادی را در این سفر همراهی کردند.

معاون وزیر نفت صبح دوشنبه  به وسیله یک فروند بالگرد از تهران وارد پایانه نفتی شمال شد.

(دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید