پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۱۹
IOTC
چهارشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۲۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با اعلام رسمی موسسه استاندارد بین المللی

آزمایشگاه پایانه میعانات گازی عسلویه مرجع جهانی صحت سنجی شد

رئیس اداره شیمیایی شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: با اعطای گواهینامه ISO/IEC ١٧٠٢٥ ، آزمایشگاه پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه به عنوان «مرجع بین المللی صحت سنجی» در زمینه آزمایش های مورد نیاز نفت خام، میعانات گازی و فرآورده های نفتی انتخاب شد.

آزمایشگاه پایانه میعانات گازی عسلویه مرجع جهانی صحت سنجی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، برومند شهبازی تصریح کرد: این موفقیت جهانی در نتیجه رعایت آخرین دستورالعمل های استاندارد، به کارگیری نیروهای توانمند و رعایت الزامات کلی و ارتباط با موسسات معتبر بین المللی به دست آمد.

وی گفت: اداره شیمیایی شرکت پایانه های نفتی ایران، شامل آزمایشگاه های کنترل  کیفیت و ارزیابی نفت خام  و میعانات گازی و آزمایشگاه های تحقیقاتی (full crud assay) در سطح داخلی، منطقه ای و بین المللی از توانمندی قابل توجهی برای ارائه تمامی خدمات فنی و تخصصی برخوردار است.

شهبازی تصریح کرد:  مدیریت شیمیایی شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان ذی صلاح و متخصص در  زمینه آزمایش های نفت خام و فرآورده های نفتی از طریق موسسه اعتبار دهنده استاندارد اروپایی (DAKKS) به تمام مراجع و موسسات و کمیته های بین المللی اعتبار سنجی (ASTM وIP) معرفی و تایید شده است.

شهبازی یادآور شد: این موفقیت که با رعایت چهار منبع مدیریتی، فیزیکی، مالی و فناوری مطابق با تجهیزات پیشرفته مربوط به عملیات صحت سنجی و به  کارگیری آخرین دستورالعمل های استاندارد  و استفاده از نیروهای توانمند و مجرب محقق شد، سبب ارتقای سطح خدمات آزمایشگاهی صنعت نفت کشور در سطح کشورهای عضو اوپک شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شرکت پایانه های نفتی ایران با برخورداری از یک آزمایشگاه مرجع، یکی از بزرگترین مراکز سنجش کیفی نفت خام در سطح جهان  است و می تواند آزمایش های مربوط به نفت خام و فرآورده های نفتی را به طور دقیق و بر اساس آخرین استانداردهای مرجع بین المللی انجام دهد.

شهبازی با بیان اینکه از مهم ترین ویژگی های کار صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور، لزوم هم خوانی و مطابقت با استانداردهای روز دنیا است، تصریح کرد:  اخذ گواهینامه یادشده، نظارت، کنترل و دقت بر عملیات صادرات نفت را افزایش خواهد داد.

رئیس اداره شیمیایی شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: مرجعیت بین المللی آزمایشگاهی در شرکت پایانه های نفتی ایران سبب تمایل و اعتماد متقابل بیشتر مشتریان برای خرید نفت ایران می شود.

(چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید