شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۵
IOTC
یکشنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۶ / ۱۴:۵۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۲۰۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پیروز موسوی: همدلی و وفاق و وحدت راه تعالی نظام جمهوری اسلامی است

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در پیامی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و میلاد پر برکت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام و آغاز هفته وحدت، وفاق و همدلی را راه تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند.

پیروز موسوی: همدلی و وفاق و وحدت راه تعالی نظام جمهوری اسلامی است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام تبریک سید پیروز موسوی به شرح زیر است:
میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) سراسر نور و رحمت الهی است و وجود با برکت و پر از عطوفت آن شخصیت عظیم الشان مایه مباهات جهانیان است ، با بعثت این پیام آور رحمت ،خداوند متعال عنایت خاص خود را به بندگانش ارزانی داشت و به امت اسلامی امر به اتحاد و همدلی نمود و الزام تحقق این امر الهی بود که رسول مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) در راه ایجاد وحدت و همبستگی در میان مسلمین به جهد و کوشش پرداختند.
از زمان شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ قدرتی نتوانسته اتحاد و انسجام مردم این سرزمین را تحت الشعاع قرار دهد چرا که اصل مهم اتحاد و حفظ ارزش های دینی دغدغه ملت سربلند ایران اسلامی بوده است.
یقیناً مردم شریف جزیره خارگ، نگین درخشان خلیج فارس نیز با درک اصل مهم اتحاد و وحدت ، در تمام صحنه های حساس و سرنوشت ساز ، همچون سیل خروشان به هم پیوسته و یک صدا، طنین وحدت را سرداده و خواهند داد؛جهانیان مصداق اتحاد اعجاب انگیز مردم این جزیره را در طول هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع از تاسیسات صنعت نفت به نظاره نشستند .
اینجانب ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله مطهرش حضرت امام جعفر صادق (ع) به کارکنان صنعت و به خصوص کارکنان متدین و خداجوی شرکت پایانه های نفتی ایران و به ویژه مردم غرور آفرین جزیره خارگ،از درگاه خداوند متعال ، سلامتی و سعادت روز افزون یکایک عزیزان را در پناه اسلام و قرآن مسئلت می نمایم.
امیدوارم برادران و خواهران اهل تسنن و تشیع همچون همیشه با نهایت وفاق و همدلی در سایه تعالیم دین مبین اسلام، در راه تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته و شاهد سربلندی روزافزون اسلام عزیز در تمامی گستره ی گیتی باشیم . انشاالله

سید پیروز موسوی 
مدیرعامل
(یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶) ۱۴:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید