یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۲۹
IOTC
چهارشنبه / ۷ دی ۱۳۹۰ / ۰۱:۰۰
سرویس : نکاء
کد خبر : ۳۲
گزارشگر : ۲
سرویس نکاء

آمادگی افزایش سوآپ نفت از سوی شرکت پایانه های نفتی ایران

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران از آمادگی این شرکت در انجام عملیات سوآپ متناسب با سیاست های شرکت ملی نفت,در راستای ماموریت شرکتی خود و افزایش حجم عملیات در این حوزه خبرداد.

آمادگی افزایش سوآپ نفت از سوی شرکت پایانه های نفتی ایران

 

 

 به گزارش  روابط عمومی پایانه های نفتی ایران,  سید پیروز  موسوی  درنخستین نشست خود با مدیران و روئسای ستادی  و پایانه نفتی خارگ  با اعلام این خبر  تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما این  است که ماموریت های اصلی شرکت از جمله صدور نفت خام, واردات  نفت  مبادله ای (سوآپ)  و صادرات  میعانات گازی و پهلوگیری کشتی ها  به بهترین  شکل ممکن  انجام  شود.

وی  با بیان اینکه شرکت پایانه ها یک شرکت  بین المللی است  و نگاه  ملی و بین الملل متوجه شرکت است  خاطرنشان کرد: تسریع در انجام پروژه ها از مهمترین  اولویت های کاری ما خواهد بود ودر این خصوص تمام  سعی و تلاش  خود را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات و تنگناهای موجود را رفع کنیم.

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: ارتقائ  توان  ناوگان دریایی, تعمیرات اساسی و افزایش  تعداد یدک  کش ها  و ... از مهمترین برنامه هایی است که به شدت دنبال  می شود, چرا که وضعیت  ناوگان دریایی ما ارتباط  مستقیمی با  پهلوگیری  کشتی ها دارد.

وی تصریح کرد: افزایش عملیات ذخیره سازی, تعمیرات مخازن و رسوب زدایی باید با رعایت استانداردها و به صورت مداوم و با بهره گیری از تجربیات نیروی انسانی موجود صورت پذیرد.

موسوی  با اشاره به نقش و جایگاه منابع انسانی در پیشبرد اهداف افزود: در حوزه منابع انسانی برنامه ریزی های اصولی صورت گرفته و سعی خواهیم کرد با استفاده از پتانسیل های موجود در ایجاد و افزایش انگیزه بین  کارکنان گام برداریم.

وی درباره اهمیت  مدیریت بحران  و پدافند  غیر عامل  در جزیره خارگ  نیز گفت: نشست ها وجلسات با هدف ایجاد امنیت پایدار در جهت ارتقائ و بهبود روند فعالیت های جاری به صورت منظم و دوره ای ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت  پایانه های نفتی ایران در پایان این نشست  بر نقش حاکمیتی این شرکت وپیگیری های لازم  در خصوص پروژه بزرگ جاسک به عنوان مهمترین اولویت شرکت  تاکید کرد .

 

 

(چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید