دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۴
IOTC
سه شنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۱۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با سخنرانی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران

اولین کنفرانس ذخیره‌سازی و مخازن نفت و گاز کشور در تهران آغاز به کار کرد

اولین کنفرانس ذخیره‌سازی و مخازن نفت و گاز کشور با سخنرانی سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، امروز (30 مهر) در دانشگاه شهید بهشتی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلا ع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، موسوی به عنوان نخستین سخنران افتتاحیه این کنفرانس، وضعیت ذخیره سازی نفت وگاز کشور و مقایسه آن با شرایط جهانی و ضرورت توسعه  مخازن ذخیره سازی نفت و گاز را تحلیل می کند.

ارئیس پژوهش و توسعه شرکت پایانه های نفتی ایران نیز با اراائه مقاله، به عنوان سخنران، دیدگاه های خود در مورد نقش ذخیره سازی نفت خام در حفظ و پایداری تولید را بیان می کند.

این کنفرانس با مشارکت شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت نفت، شرکتهای سازنده مخازن، دانشگاههای کشور و پیمانکاران و ارائه‌دهندگان خدمات فنی و مهندسی  تا فردا (اول آبان) در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید بهشتی تهران ادامه دارد.

طراحی و ساخت مخازن، مدیریت مخازن، اصول ذخیره‌سازی، تجهیزات جانبی مخازن، بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE ) مخازن در پایانه‌های خشکی و دریایی، پدافند غیرعامل، تامین مالی در پروژه‌های مخازن، رسوب‌گذاری، نشست و شکست مخازن و اتوماسیون، اندازه‌گیری و ابزار دقیق از جمله محورهای این کنفرانس است.

اولین کنفرانس ذخیره سازی مخازن نفت و گازبا هدف بررسی وضعیت حاضر، پیشرفت‌ها و تحولات بدست آمده طی دهه اخیر، تعامل بین کارفرمایان، پیمانکاران، سازندگان و اساتید دانشگاهی و ارائه چشم‌انداز پیش روی این صنعت برگزار شده است.

(سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید