جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۵
IOTC
شنبه / ۴ آذر ۱۳۹۶ / ۱۵:۱۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۱۵۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پایانه‌های نفتی ایران دروازه دیپلماسی نفت جمهوری اسلامی است

نماینده دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی، شرکت پایانه‌های نفتی ایران را دروازه دیپلماسی نفت جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: پایانه‌های نفتی ایران به جایگاه برتر در منطقه خلیج فارس نزدیک می‌شود.

پایانه‌های نفتی ایران دروازه دیپلماسی نفت جمهوری اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، نماینده دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: تلاش های انجام شده در شرکت پایانه‌های نفتی ایران نشان می‌دهد این شرکت چشم انداز بسیار روشن و نویدبخشی دارد.

سکینه الماسی افزود: فعالیت‌ها و عملکردهای توسعه محور مدیریت این شرکت در مسیر تعالی و با پویایی عمیق و یک تفکر راهبردی به گونه‌ای ثمربخش بوده که پایانه‌های نفتی ایران را به دروازه دیپلماسی نفت جمهوری اسلامی تبدیل کرده است.

وی یادآور شد: هم اکنون این شرکت به سمت دستیابی به جایگاه اول پایانه‌های نفتی در سطح منطقه خلیج فارس و سومین پایانه نفتی برتر جهان حرکت کرده است.

الماسی از تلاش‌های مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در راستای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی محیط‌های پیرامونی صنعت نفت در استان بوشهر تقدیر کرد.

(شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶) ۱۵:۱۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید