شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۵۱
IOTC
چهارشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۰۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با برگزاری یک مسابقه فوتسال انجام شد

بهره برداری از پروژه نوسازی کف پوش ورزشگاه شهید آباش جزیره خارگ

پروژه نوسازی کف پوش ورزشگاه شهید آباش شرکت پایانه های نفتی ایران در مراسمی با برگزاری یک مسابقه فوتسال سه شنبه شب (9 مهرماه) در محل این ورزشگاه به بهره برداری رسید.

بهره برداری از پروژه نوسازی کف پوش ورزشگاه شهید آباش جزیره خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به اهمیت فعالیت های ورزشی در مناطق عملیاتی صنعت نفت اشاره کرد و افزود: فعالیت های ورزشی برای کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی، نقش موثری در بهبود فرآیندهای شغلی دارد و در همین راستا شرکت پایانه های نفتی ایران برای توسعه و کیفی سازی فضاهای ورزشی تاکید دارد.

وی تصریح کرد: وجود فضاهای ورزشی در مناطق عملیاتی به ویژه جزیره خارگ که از شرایط خاص اقلیمی و محیطی برخوردار است، سبب ایجاد انگیزه و تقویت روحیه کاری پرسنل و افزایش نشاط و شادابی آنان خواهد شد.

موسوی ادامه داد: بر این اساس، افزایش فعالیت های ورزشی در بین کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران از اولویت کاری ما در زمینه بهبود وضعیت منابع انسانی است و در این زمینه به گونه ای رفتار می کنیم که فعالیت های ورزشی به مثابه یک فرهنگ ارزشمند در شرکت نهادینه شود.

وی یادآور شد: خوشبختانه با تلاش همکاران، فرهنگ پیاده روی نه تنها در بین کارکنان و خانواده های آنان، بلکه در بین اهالی بومی جزیره خارگ نیز نهادینه شده است.

در ادامه این مراسم، رقابت دو تیم متشکل از مدیران و روسای ستادی شرکت پایانه های نفتی ایران (تیم الف) و روسای پایانه نفتی خارگ (تیم ب) برگزار شد و در پایان، تیم الف با نتیجه سه بر دو پیروز شد.
 

(چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید