جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۲
IOTC
سه شنبه / ۳۱ اَمرداد ۱۳۹۶ / ۱۴:۰۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۹۹۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

کسب رتبه برتر پایانه های نفتی ایران در حوزه آموزش های دریایی و فرودگاهی

اداره آموزش شرکت پایانه های نفتی ایران موفق به کسب رتبه برتر در بین مراکز آموزش دریایی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی کشور و فرودگاهی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری شد.

کسب رتبه برتر پایانه های نفتی ایران در حوزه آموزش های دریایی و فرودگاهی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، علی احدپور رییس اداره آموزش این شرکت در این باره گفت: اداره آموزش پایانه های نفتی ایران به دلیل زیرساخت های آموزش مناسب و برگزاری دوره های متعدد، در بین دیگر ادارات آموزش شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران، به جایگاه نخست و برتر در میان مراکز آموزش دریایی که پیشینه بسیار طولانی در حوزه دریا و آموزش دوره های دریایی دارند دست یافت.
 
وی اظهار داشت: در دنیای دانش بنیان کنونی نقش آموزش در توانمند سازی وچابکی نیروی انسانی برای پیشبرد راهبردها ودست یابی به اهداف سازمانی بسیار پر رنگ تر از گذشته نمایان می باشد و سازمان های پویا وآینده نگر بیشتر بر مبنای مدیریت دانش عملکرد خودرا پایه گذاری  می نمایند.
 
احدپور افزود: شرکت پایانه های نفتی ایران سازمانی حرفه ای وچابک در زنجیره  تأمین انرژی در حوزه های ملی و بین المللی به شمار می رود و نگرش به آموزش های ضمن خدمت در به روزرسانی دانش، مهارت، کاهش حوادث کاری و زیست محیطی وسلامت کارکنان و تأسیسات و  دریافت گواهی نامه های ملی وبین المللی در بخشی از فرایند کاری این شرکت محسوب می شود.
 
وی ادامه داد: در این راستا اداره آموزش دردستیابی به اهداف استراتژیک سازمان، دو بار در سال اقدام به نیازسنجی، امکان سنجی، برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی مورد نیاز کارکنان می کند،که با توجه به ضرورت های بین المللی در سه بخش علمیات دریایی، HSE و عملیات فرودگاهی پس از فراهم نمودن زیرساخت های لازم وپذیرش از سوی سازمان های تأیید کننده (سازمان بنادر ودریانوردی  و سازمان هواپیمایی کشوری ) ودریافت مجوز موفق به برگزاری دوره ها و به روزسانی گواهی نامه های شایستگی و جانبی کارکنان شده است.
 
احدپور گفت: این فرایند علاوه بر صرفه جویی بیش از 26 میلیارد ریال در سال های گذشته، موجب رفع مشکلات پیش روی سازمان و ارتقای جایگاه سازمانی اداره آموزش شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یکی از مراکز برگزاری دوره های دریایی در میان مراکزدریایی ایران و مرکز مورد پذیرش سازمان هواپیمایی کشوری در بین شرکت های مستقر در مناطق عملیاتی که دارای فرودگاه ملکی می باشند، شد.
(سه شنبه ۳۱ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۴:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید