جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۳۹
IOTC
سه شنبه / ۳۱ اَمرداد ۱۳۹۶ / ۰۸:۳۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۹۹۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

آمادگی پایانه های نفتی برای جذب و توسعه سرمایه گذاری خارجی در حوزه فناوری های نوین پایانه داری

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از آمادگی این شرکت برای جذب و توســعه سرمایه گذاری خارجی در حوزه فناوری های نوین ذخیره سازی و پایانه داری نفت خام، میعانات گازی و فرآورده های نفتی خبر داد و افزود: این مهم بخشی از پایبندی کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران را به تحقق اقتصاد مقاومتی است.

آمادگی پایانه های نفتی برای جذب و توسعه سرمایه گذاری خارجی در حوزه فناوری های نوین پایانه داری
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در جمع کارکنان پایانه نفتی شمال از تلاش و کوشش های انجام شده بای توسعه، نوسازی و بهسازی تمامی زیرساخت های عملیات سوآپ نفت خام دریای خزر تقدیر کرد.
 
وی افزود: در نتیجه دیپلماسی فعال وزارت نفت و در راستای تحقق ماموریت های این شرکت در حوزه دریای خزر، خوشبختانه با تلاش تمامی همکاران در پایانه نفتی شما، زیرساخت های اصلی شامل پهلوگاه ها، بازوهای بارگیری،خطوط لوله جریانی، مخازن ذخیره سازی و سیستم های اندازه گیری نوسازی و بهسازی شد و امروز این پایانه سبز کشور، به شرایط ایده آل گذشته خود برگشته است.
 
موسوی تصریح کرد: به روزبودن، چابکی و آمادگی شرکت پایانه های نفتی ایران در پیشبرد تعاملات منطقه ای حوزه دریای خزر نقش حیاتی دارد و از این رو تلاش کارکنان در حفظ و نگهداری تاسیسات یک امر مهم و اثربخش است.
 
وی با اشاره به توسعه دانش تجربی در بدنه کارشناسی شرکت پایانه های نفتی ایران یادآور شد: برخــورداری از دانش فنــی و اعتمــاد به توان متخصصان داخلــی دو عامل مهم موفقیت در پروژه های صنعت نفت ، از این رو متخصصان فنی و عملیاتی شرکت پایانه هــای نفتی ایران با خلاقیت و نوآوری در عملیــات همچنیــن بهره گیــری از تجارب گذشته موفق شدند بسیاری از فعالیت های ساخت داخل در زمینه تعمیرات، نوسازی و بهسازی تاسیسات را طبق استانداردها و موازین ایمنی بین المللی انجام دهند.
 
موسوی گفت: پایانه های نفتی ایران با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها و نیروی انسانی توانمند و شایسته خود به موفقیت های بسیاری در زمینه تحقق ماموریت های ابلاغی از سوی شرکت ملی نفت ایران دست یافته که این امر مرهون تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، به همراه مدیران و روسای این شرکت در سفر به استان مازندران از تاسیسات سوآپ نفت خام پایانه نفتی شمال بازدید کرد.

 شمال  

شمال

(سه شنبه ۳۱ اَمرداد ۱۳۹۶) ۰۸:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید