شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۲۸
IOTC
شنبه / ۲۱ اَمرداد ۱۳۹۶ / ۱۸:۱۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۹۹۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

اعلام نتایج برگزیدگان اولین دوره مسابقات ورزشی فرزندان دختر زیر 18 سال شرکت ملی نفت

با اعلام نتایج برگزیدگان اولین دوره مسابقات ورزشی فرزندان دختر 17 سال و پایین تر شرکت ملی نفت ایران که به میزبانی شرکت پایانه های نفتی ایران در شیراز برگزار شد، این المپیاد ورزشی به کار خود پایان داد.

اعلام نتایج برگزیدگان اولین دوره مسابقات ورزشی فرزندان دختر زیر 18 سال شرکت ملی نفت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، بر این اساس در رشته والیبال به ترتیب تیم های نفت اهواز، آغاجاری، گچساران مقام های اول تا سوم را به دست آوردند، همچنین در رشته بسکتبال به ترتیب تیم های گچساران، ‌ستاد تهران و نفت اهواز مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند، در رشته تنیس روی میز، تیم های ملی حفاری، نفت اهواز و پایانه های نفتی خارگ به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
 
تیم های نفت اهواز، ملی حفاری و نفت و گاز آغاجاری نیز به ترتیب مقام های اول تا سوم رشته کاراته را به دست آوردند و در رشته بدمینتون نیز تیم های نفت اهواز، نفت و گاز گچساران و نفت آغاجاری به ترتیب اول تا سوم شدند. در رشته شطرنج نیز این تیم نفت اهواز بود که مقام اول را از آن خود کرد و تیم های نفت آغاجاری و نفت گچساران در مقام دوم تا سوم جای گرفتند.
 
تیم های نفت اهواز، نفت و گاز گچساران و پایانه های نفتی خارگ در مسابقات ژیمناستیک اول تا سوم شدند و در رشته شنا تیم پایانه های نفتی خارگ خوش درخشید و پس از آن ستاد تهران و نفت اهواز دوم تا سوم شدند.
 
در این دوره از مسابقات ۶۰۰ نفر در قالب ۶۰ تیم از ۱۴ شرکت در ۸ رشته ورزشی به رقابت پرداختند که این افراد فرزندان کارکنان شرکت های پایانه های نفتی ایران (خارگ)، ملی حفاری، نفت اهواز، ستاد تهران، فلات قاره، نفت و گاز آغاجاری، نفت و گاز گچساران، اکتشاف، نفت مناطق مرکزی، نفت اروندان، نفت و گاز شرق، منطقه ویژه، بهداشت و درمان و نفت و گاز پارس بودند.
 
مراسم اختتامیه این دور از مسابقات با حضور مقامات شرکت ملی نفت ایران و امید نوروزی قهرمان ملی کشور و استان فارس در محل هتل بین المللی شیراز برگزار شد.
(شنبه ۲۱ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۸:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید