جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۵۸
IOTC
چهارشنبه / ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۹۹۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پایانه های نفتی ایران به برگزاری مطلوب مسابقات ورزشی صنعت نفت تاکید دارد

مدیر خدمات و پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی گفت: مفتخرم اعلام کنم میزبانی اولین مسابقات سراسری ورزشی فرزندان دختر شرکت ملی نفت ایران به نحو مطلوب انجام شد و این امر با پشتیبانی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران که خود عضو شورای ورزش شرکت ملی نفت ایران است به نحو احسن میسر شد.

پایانه های نفتی ایران به برگزاری مطلوب مسابقات ورزشی صنعت نفت تاکید دارد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایرانف نخستین دوره مسابقات سراسری فرزندان دختر زیر ۱۸ سال کارکنان شرکت ملی نفت ایران به کار خود پایان داد. مدیر خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران از رضایتمندی شرکت کنندگان از کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات ورزشی خبر داد.
 
محمد نوروزی فرد، مدیر خدمات و پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی که مسئولیت برگزاری این دور از مسابقات را بر عهده داشت درباره این مسابقات گفت: مفتخرم اعلام کنم این میزبانی به نحو مطلوب انجام شد و این امر با پشتیبانی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران که خود عضو شورای ورزش شرکت ملی نفت ایران است به نحو احسن میسر شد.
 
وی با بیان اینکه شرکت پایانه های نفتی ایران تلاش داشته که میزبانی این دوره از مسابقات در شأن فرزندان کارکنان شرکت ملی نفت ایران باشد، گفت: با توجه به بررسی های صورت گرفته از شرکت کنندگان، مربیان،‌ سرپرستان و داوران این دور از مسابقات نسبت به سنوات گذشته از سطح مطلوبی برخوردار بود.
 
نوروزی فرد مشکل برگزاری چنین رویدادهایی را اعلام دیرهنگام نام شرکت منتخب به عنوان میزبان اعلام کرد و گفت: این مسأله منجر می شود زمان کافی برای تصمیم گیری موضوعات میزبانی از جمله اسکان، برگزاری، تدارکات، انتخاب داوران و ناظران با چالش مواجه شود اما با انتخاب شورای ورزش از سوی معاونت عملیات غیر صنعتی شاهد بهبودی این موضوع در دوره اخیر بودیم و امید است در دوره های بعدی شاهد پیشرفت بیشتر باشیم.
(چهارشنبه ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۲:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید