پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۲۵
IOTC
سه شنبه / ۱۳ تیر ۱۳۹۶ / ۱۴:۴۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۹۴۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

سهم بالای شرکت پایانه های نفتی ایران در مشارکت با جهاد دانشگاهی

معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت تصریح کرد: بررسی های انجام شده حاکی از آن است که شرکت پایانه های نفتی ایران بیشترین همکاری را با جهاد دانشگاهی داشته است.

سهم بالای شرکت پایانه های نفتی ایران در مشارکت با جهاد دانشگاهی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، دربازدید حبیب الله بی طرف، معاون وزیر نفت و سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از توانمندی های مجتمع تحقیقاتی و ساخت صنعتی شهدای جهاد دانشگاهی کشور، پروژه های پژوهشی اجرا شده در شرکت پایانه های نفتی ایران که  اغلب پروژه های کاربردی  واحدهای عملیاتی بودند مورد توجه قرار گرفت.

مهدی حسنی رییس پژوهش و توسعه شرکت پایانه های نفتی ایران با توضیح این مطلب افزود: درشرکت پایانه های نفتی ایران 12 پروژه اصلی  در حوزه پژوهش و توسعه اجرا شده است که این پروژه های پژوهشی، تاثیر به سزایی دراجرای راهبرد دستیابی به ساخت داخل داشته است.

وی همچنین اتمام  پروژه ساخت بازوی بارگیری را از دیگر پروژه های مهم اداره پژوهش و توسعه شرکت پایانه های نفتی ایران عنوان کرد و گفت: این بازوی بارگیری در مرحله انتقال به  جزیره خارگ است و به زودی  نقش به سزایی را درافزایش توانمندی عملیاتی در پایانه خارگ فراهم می کند که دستاورد مهم همکاری مشترک شرکت پایانه های نفتی ایران و جهاد دانشگاهی است.

پروژه های پژوهشی همچون طراحی و ساخت پوشش بتن پلیمری، طراحی و ساخت سامانه  پیشگیری از تشکیل رسوب،  طراحی و ساخت  دستگاه صحت سنج سیار و طرحی و ساخت کارت های الکترونیکی پایانه نفتی خارگ از جمله کارهای انجام شده دراین واحداست.

 


بیطرف
بیطرف
بیطرف
بیطرف
بیطرف
بیطرف

(سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶) ۱۴:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید