یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۱
IOTC
یکشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۹۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

توسعه صنعت نفت در گرو تفکر راهبردی مبتنی بر اصول HSE است

رئیس پایانه نفتی خارگ توسعه صنعت نفت را در گرو تفکر راهبردی مبتنی بر اصول HSE خواند و تاکید کرد: تقویت نگاه نظارتی در اچ.اس.یی باید انسجام یابد.

توسعه صنعت نفت در گرو تفکر راهبردی مبتنی بر اصول HSE است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز در مراسم بزرگداشت روز ایمنی و آتش نشانی، با اشاره به بزرگداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: ارزش های دفاع مقدس آنقدر بزرگ و برجسته است که تنها تاریخ می تواند آن را ثبت و بازگو کند.

وی با بیان اینکه جنگ ما مبتنی بر ارزش ها بود، افزود:  جنگ ما دفاع از آب و خاک نبود بلکه برای حفظ ارزش ها و و آرمان های بلندی بود که از بنیانگذار انقلاب اسلامی در تمام جوامع اسلامی ریشه دوانده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، بر ضرورت یادآوری همیشگی آرمان و اهداف بلند شهدای والامقام در طول هشت سال جنگ تحمیلی تاکید کرد.

اسدروز تصریح کرد: به برکت دفاع مقدس، همکاران ما در جزیره خارگ تجارب ارزشمندی در سبد ذخیره سازمان دارند؛ جزیره خارگ مجموعه منسجمی در هشت سال دفاع مقدس بود که حماسه های زیادی از مقاومت و پایداری را رقم زد.

رئیس پایانه نفتی خارگ، نقش تمام ادارات در هشت سال دفاع مقدس را برجسته دانست و تصریح کرد: بسیج تمام عیار بخش ها و همه حوزه های عملیاتی صنعت نفت بود که در تاریخ ماندگار شد.

اسدروز اظهار داشت: شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم اما تجارب زیادی را کسب کردیم که توانست راهگشای ما در زمینه عملیات های بزرگ باشد؛ از این تجارب در زمینه توسعه فراگیر کشور و صنعت نفت بهره مند شدیم.

وی با اشاره به ضرورت توجه به امور اچ.اس.یی، یادآور شد: در حال حاضر خطرهای زیادی به موازات گسترش صنایع و توسعه شهرنشینی، جوامع بشری را تهدید می کند که مدیریت بر مبنای اصول اچ.اس.یی می تواند راهگشا باشد.

اسد روز با بیان اینکه امور ایمنی به سمت دانش محوری در حال پیشرفت است، افزود: تمرکز اچ اس یی بر روی بهداشت کارکنان بسیار مهم است و ضامن سلامت سازمانی است.

وی همچنین بر شناسایی در نقاط قوت و ضعف، تهدید ها و  فرصت ها تاکید کرد و خواستار اجرای سیاست های راهبردی و تقویت نظارت در حوزه اچ.اس.یی شد.

(یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید