یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۵۷
IOTC
یکشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۹۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تعهد، ابتکار و خلاقیت عامل موفقیت جوانان در توسعه سازمانی است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تعهد، ابتکار و خلاقیت را سه عامل مهم برای موفقیت جوانان در توسعه سازمانی خواند و افزود: بکارگیری جوانان خلاق و مسئولیت پذیر و اعتماد به آنان، سبب تسهیل در دستیابی به اهداف و ماموریت های سازمانی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران سید پیروز موسوی در نشست با اعضای کانون تفکر جوانان شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: امروز ملتی می‌تواند سرمایه خود را به ثروت و رفاه تبدیل نماید که بتواند فناوری و نیروی متخصص را به بهترین وجه بکار گیرد و در این راستا جوانان می توانند نقش موثرتری ایفا کنند.

وی یادآور شد: خوشبختانه شرکت پایانه های نفتی ایران با برخورداری از جوانان خلاق، به پویایی و شادابی سازمانی این شرکت کمک می کنند؛ انتظار می رود جوانان در امر تصمیم سازی مشارکت فعال داشته باشند.

موسوی ادامه داد: در کارها و عملیات بزرگی مانند جداسازی و تعمیرات اساسی بازوی بارگیری اسکله آذرپاد، تعمیر خط لوله های 52 و 48 اینچ و پروژه های بهسازی و نوسازی تاسیسات، جوانان شاغل در شرکت که عمدتا از اعضای کمیته های فرعی کانون تفکرات جوانان شرکت پایانه های نفتی ایران می باشند نقش اثرگذاری داشته اند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، حس مشارکت و همکاری و علاقمندی به توسعه آینده این شرکت را از مهمترین رسالت های جوانان خواند و افزود: ابتکار و خلاقیت توام با تفکر و هوشمندی از ویژگی های جوانان موفق است و می تواند موجب تحول صنعتی در شرکت پایانه های نفتی ایران باشد.

(یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید