یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۲
IOTC
یکشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۸۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

نوسازی شناور عملیاتی پایانه های نفتی با یک میلیارد ریال صرفه جویی

اجرای پروژه نوسازی و بهسازی یدک کش «پیلتن»، شناور عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران، صرفه جویی یک میلیارد ریالی را در پی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رئیس عملیات دریایی منطقه ماهشهربا بیان این مطلب افزود: تعویض و نوسازی ورقه های بدنه این شناور که 600 میلیون ریال توسط پیمانکار برآورد شده بود، تنها با 80 میلیون ریال توسط کارکنان اداره تعمیرات شرکت پایانه های نفتی ایران انجام شد.

جواد زاهدی ادامه داد: برای نوسازی مخزن آتش نشان (فوم تانک) این شناور نیز400 میلیون ریال هزینه برآورد شده بود که به همت کارکنان این شرکت، تنها باصرف 20 میلیون ریال هزینه انجام شد.

وی روند عملیات دریایی در پایانه نفتی ماهشهر با خوب ارزیابی کرد و گفت: هم اکنون دو فروند  یدک کش پیلتن  و رویین تن در حال انجام عملیات دریایی می باشند.

 پایانه نفتی ماهشهر یکی ازمناطق عملیاتی  چهار گانه شرکت پایانه نفتی  ایران است  که  با انجام عملیات ‌پهلودهی و جداسازی کشتی‌های نفتکش و فرآورده های نفتی در بندر صادراتی ماهشهر، نقش مهمی در تکمیل و ارتقای زنجیره‌ ارزش نفت و گازکشور و پایداری و انعطاف پذیری بهینه زنجیره تامین انرژی ملی، منطقه ای و بین المللی دارد.

(یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید