سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۵
IOTC
چهارشنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۸:۳۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۸۵۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

مقاومت و پایداری روح جداناپذیر ملت سرافراز ایران اسلامی است

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در پیامی با محکوم نمودن حادثه تروریستی تهران تصریح کرد: مقاومت و پایداری روح جداناپذیر ملت سرافراز ایران اسلامی است.

مقاومت و پایداری روح جداناپذیر ملت سرافراز ایران اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام سید پیروز موسوی به این شرح است:

بسمه تعالی

پهنه پر فراز تاریخ ایران اسلامی سراسر شجاعت و ایثار و جانفشانی است و این برگ‌های زرین پر افتخار ملت سرافراز این مرز و بوم، خود دلیلی آشکار است که بر عمق "مقاومت" و "پایداری" آنان به مثابه روح جداناپذیر ملت ایران در تمامی عرصه‌ها حکایت می‌کند. امروزه به جهانیان ثابت شده است که ملت حماسه ساز ایران با تبعیت از آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و شهدای والا مقام با اسلام خواهی و وطن دوستی ملت خود، هیچ‌گاه ذره ای تهدید علیه دین و کیان و هموطن را برنتافته و در این مسیر گرانبها شهادت را فیض عظیم و رستگاری جاودانی می داند.

حادثه تروریستی امروز در ساختمان اداری مجلس و صحن مطهر امام راحل (ره) که با قصد به شهادت رساندن همیهنان عزیزمان صورت گرفت، بار دیگر چهره پلید دشمنان کوردل نظام و ملت شریف ایران را نمایان کرد و عکس العمل سریع فرزندان جان بر کف امنیتی ، نظامی و انتظامی در مقابله و مهار این اقدام بزدلانه تحسین برانگیز و در خور تقدیر جانانه است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این حادثه تروریستی به خانواده های معظم شهدا همچنین مقام معظم رهبری، دولت محترم و ملت شریف ایران و به ویژه کارکنان حماسه‌ساز  شرکت پایانه‌های نفتی ایران، از قادر متعال سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی توام با آرامش و وحدت آحاد ملت سلحشور ایران عزیز مسئلت دارم.

سید پیروز موسوی 

مدیرعامل

(چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶) ۱۸:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید