جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۳۴
IOTC
سه شنبه / ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۷:۴۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۸۵۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
در راستای اقتصاد مقاومتی و با استفاده از توان داخلی ،

نوسازی خطوط انتقال نفت خام و بازسازی پایانه‌ نفتی خارگ در حال اجراست

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت : طرح نوسازی خطوط انتقال نفت خام و بازسازی پایانه‌های نفتی خارگ با تلاش متخصصان شرکت پایانه‌ها در حال اجراست.

نوسازی خطوط انتقال نفت خام و بازسازی پایانه‌ نفتی خارگ در حال اجراست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، سیدپیروز موسوی ظهر امروز در نشست با مسئولان عملیاتی این شرکت با بیان اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در پایانه بین المللی خارگ اجرایی شد اظهار داشت: در این راستا طرح نوسازی خطوط انتقال نفت خام و بازسازی پایانه‌های نفتی خارگ با تلاش متخصصان شرکت پایانه‌ها اجرایی شد.

وی از افزایش توان عملیاتی در بارگیری نفت خام در پایانه‌های نفتی خارگ خبرداد و افزود: با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم امکان بارگیری نفت خام به صورت همزمان 9 فروند نفت‌کش در پایانه نفتی خارگ فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از افزایش تردد نفت‌کش‌ها در خارگ خبرداد و خاطر نشان کرد: سال قبل بیش از 850 نفت‌کش در ترمینال صادراتی خارگ برای بارگیری نفت خام پهلو گرفت که نسبت به سال ماقبل آن افزایش قابل توجهی دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه در ابتدای کار این دولت تمرکز اصلی بر رروی تاسیسات این شرکت از جمله اسکله‌ها و پهلوگاه‌ها قرار گرفت افزود: خوشبختانه در دو سال کار مداوم طبق برنامه زمان بندی و همزمان با اجرای برجام این شرکت نخستین شرکتی بود که 9 پهلوگاه برای بارگیری آماده سازی کرد.

(سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶) ۱۷:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید