دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۰۱
IOTC
شنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۸۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با افزایش جبهه های کاری انجام شد

شتاب دهی اجرای تعمیرات اساسی اسکله آذرپاد جزیره خارگ

عملیات اجرایی تعمیرات اساسی به منظور نوسازی و بهسازی اسکله آذرپاد جزیره خارگ با راه اندازی و افزایش جبهه های کاری بر روی این اسکله شتاب گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، تعمیرات اساسی، نوسازی و بهسازی اسکله آذرپاد با هدف بهبود و افزایش ظرفیت و توان صنعت نفت کشور برای صادرات نفت خام کشور انجام شده است.

اجرای این عملیات، تحول بزرگی در روند صادرات نفت خام کشور و توانمندی شرکت پایانه های نفتی ایران رد راستای انجام رسالت ها و ماموریت های سازمانی در پی دارد.

اسکله آذرپاد با ظرفیت گهلودهی نفتکش های با ظرفیت از 300 هزار تن تا 500 هزار تن که در فاصله یک‌هزار و 455 متری غرب جزیره خارگ قرار دارد از مهمترین تاسیسات راهبردی صنعت نفت محسوب می شود.

هم اکنون چهار جبهه کاری در بخش ها و نقاط مختلف اسکله آذرپاد شامل تعمیرات، تعویض و بهسازی سازه ها و رنگ آمیزی ایجاد شده است.

برای شتاب دهی به تعمیرات اساسی و بهره برداری کامل از پروژه نوسازی و بهسازی اسکله آذرپاد، گروه های مختلف کاری از سوی کارشناسان مدیریت مهندسی و ساختمان، عملیات دریایی، امور فنی و بازرسی فنی شرکت پایانه های نفتی ایران بسیج شده اند و مدیران شرکت نیز به طور هفتگی از روند اجرایی پروژه در محل اسکله آذرپاد بازدید میدانی و تحلیلی دارند.

 

عکس/ محمد پنهان

(شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید