یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۳۰
IOTC
شنبه / ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۳:۵۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۸۳۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با دستور مدیر ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران خارگ

دارو و مواد غذایی به جزیره خارگ ارسال می شود/خلیج فارس در هفته جاری مواج است

سید پیروز موسوی، مدیر ارشد پدافندغیرعامل، HSE و مدیریت بحران جزیره خارگ تاکید کرد: با توجه به ادامه وضعیت بد هوای خلیج فارس و ممنوعیت تردد شناورها از مبدا بوشهر و بندر گناوه به جزیره خارگ، اما دارو و مواد غذایی مورد نیاز مردم و اهالی جزیره خارگ و خانواده کارکنان صنعت نفت مستقر در این جزیره باید به فوریت به این جزیره ارسال شود.

دارو و مواد غذایی به جزیره خارگ ارسال می شود/خلیج فارس در هفته جاری مواج است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران  پس از حدود  10 روز از وضعیت بد هوا، موتج بودن خلیج فارس و ممنوعیت تردد شناورها و شرایط خاص جزیره خارگ در تامین مواد غذایی و مایحتاج روزانه دستور داد دارو  و موارد غذایی، میوه و تره بار و لبنیات و آرد سهمیه ای نانوایی های خارگ به این جزیره ارسال شود.

مدیر ارشد پدافندغیرعامل، HSE و مدیریت بحران جزیره خارگ تصریح کرد: شرایط اضطراری ایجاب می کند تمامی نهادهای اجرایی در جزیره خارگ برای رفع نیازهای اساسی شهروندان جزیره خارگ تعامل و همکاری داشته باشند.

طبق اعلام سازمان هواشناسی باتوجه به وزش بادهای شمال غربی Tخلیج فارس تا روز شنبه مواج خواهد بود و این وضعیت احتمالا تا اواسط  هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت. 

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر نیز هشدار داده بود: باتوجه به مواج بودن دریا دریانوردان باید از تردد غیر ضرور در دریا پرهیز کنند و بررسی نقشه های هواشناسی همچنین نشان دهنده احتمال ایجاد گرد و خاک در نقاط مستعد استان بوشهر است.

 

(شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶) ۱۳:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید