یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۱۰
IOTC
شنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۲۷۹
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

کارکنان مدیریت بازرگانی برنده مسابقات ورزشی پایانه های نفتی ایران

کارکنان امور بازرگانی شرکت پایانه های نفتی ایران در دو رشته شطرنج وتنیس روی میز، از سری مسابقات جام رمضان که در جزیره خارگ برگزار شده بود مقام اول را کسب کردند.

کارکنان مدیریت بازرگانی برنده مسابقات ورزشی پایانه های نفتی ایران

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  شرکت پایانه های نفتی ایران،  تیم تنیس مدیریت بازرگانی ، با مربیگری فرید رمضان نژاد و سرپرستی آقای جعفرآبادی  توانست در میان چند گروه در شرکت پایانه های نفتی ایران درمسابقات جام رمضان  سال 1392 صاحب عنوان قهرمانی شود.

 همچنین تیم شطرنج  امور بازرگانی این شرکت  نیز به سرپرستی سید مجتبی  محمدی  در مسابقات جام رمضان  سال 92  مقام اول را کسب کرد.

 مسابقات ورزشی ماه رمضان در رشته شطرنج و تنیس روی میز در جزیره خارگ آغازشده و با حضور 5 تیم  و با شرکت 15 نفر از کارکنان در دو گروه انفرادی و تیمی برگزار شد.

 در بخش تیمی تیم مدیریت بازرگانی و دربخش رقابت های فردی سید مهدی مروج ، سید  محمد حسین کاظمی پور ،محسن گنجه به ترتیب مقام های اول تاسوم را کسب کردند.

 مسابقات تنیس روی میز با شرکت 12 تیم در دو گروه 6 نفره انجام شد که در این بخش  تیم  مدیریت  بازرگانی مقام اول، تیم  مدیریت  برنامه ریزی  تلفیقی مقام دوم و اداره حراست مقام  سوم را به دست آورد.

(شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید