یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۴۷
IOTC
یکشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۲۷۸
گزارشگر : ۲
سرویس خارک
با همکاری شرکت پایانه های نفتی ایران

نخستین همایش میترینگ در صنعت نفت و گاز برگزار می شود

نخستین همایش تخصصی، آموزشی اندازه گیری هیدروکربن ها (میترینگ) در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با همکاری و مشارکت شرکت پایانه های نفتی ایران و دانشگاه علم وصنعت ایران به مدت دو روز در۲۰ و ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۲برگزار می شود.

نخستین همایش میترینگ در صنعت نفت و گاز برگزار می شود

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه علم و صنعت ایران  با اعلام این مطلب افزود: بی شک اندازه گیری یکی از مهمترین مباحث در مهندسی است که امروزه اهمیت ویژه ای در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پیدا کرده است. برای کنترل بهینه فرآیندها و همچنین فروش نفت، گاز و فرآورده های نفتی لازم است تا اندازه گیری های دقیقی روی جریان سیال انجام گیرد.

سید حسن هاشم آبادی  با  بیان اینکه موضوع اندازه گیری و کالیبراسیون به رغم اهمیت آن متاسفانه آن طور که باید به صورت تخصصی مورد توجه قرار نگرفته است  تصریح کرد: لازم است تا مباحث مربوط به اندازه گیری و کالیبراسیون در کشور به خوبی مورد توجه قرار گرفته و فناوری های روز دنیا شناسایی و در تمام حوزه های صنعت نفت استفاده شود.

دبیراولین همایش تخصصی آموزشی اندازه گیری هیدروکربن ها  در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی توضیح داد: این همایش نگاهی ویژه و تخصصی هم به لحاظ فنی و آموزشی و هم به لحاظ پژوهشی به مقوله یاد شده دارد؛ همچنین سعی شده تا تمام افراد و شرکت های مرتبط و تاثیرگذار و فعال در این زمینه حضور داشته باشند.

وی گفت: در این همایش علاوه بر سخنرانی های کلیدی و نشست های تخصصی، بخش های دیگری از جمله نمایشگاه تخصصی برای معرفی توانمندی ها و امکانات شرکت ها و بخش های مختلف در زمینه اندازه گیری و تجهیزات اندازه گیری، ارائه مقالات پژوهشی در حیطه محورهای همایش و تقدیر از برگزیدگان و پیشگامان این حوزه برنامه ریزی شده است.

(یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید