شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۵۳
IOTC
شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۹:۴۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۷۳۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تقدیر پیروز موسوی از حضور حماسی کارکنان پایانه‌های نفتی ایران در انتخابات

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی از شرکت گسترده کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در انتخابات و خلق حماسه سیاسی از کارکنان این شرکت و تلاشگران صنعت نفت در جزیره خارگ تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر پیروز موسوی از حضور حماسی کارکنان پایانه‌های نفتی ایران در انتخابات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام سید پیروز موسوی به شرح زیر است:

 

"باسمه تعالی "

حضور مقتدرانه ملت شریف و هوشیار ایران اسلامی که با شور و شکوه خود در عرصه سرنوشت ساز انتخابات باردیگر حماسه ساز شد و مجد و عظمت اسلام و شکوه میهن عزیزمان را به جهانیان نشان داد و امید دشمنان را ناامید کرد؛بی تردید این حضور گسترده، تضمین کننده بقای انقلاب و مهر تاییدی بر ناکامی تحریم‌ها و تهدیدات دشمن خواهد بود.

همپای ملت شریف ایران، کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران و دیگر تلاشگران عزیز صنعت نفت مستقر در جزیره خارگ نیز با حضور یکپارچه و چشمگیر در پای صندوق‌های رأی به مفهوم مردم سالاری دینی معنای عمیق تری بخشیدند و مایه فخر و مباهات شدند و با حضورآگاهانه ، پایداری و عزم و اراده راسخ خود را به تمام جهانیان نشان دادند.

 

بر خود لازم می دانم از حضور حماسی تمامی تلاشگران جبهه اقتصادی کشور و به ویژه کارکنان متعهد، قدرشناس و سخت کوش شرکت پایانه های نفتی ایران برای خلق این حماسه حضور تقدیر و تشکر نمایم، عزت و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی و تمامی هموطنان عزیز به ویژه کارکنان تلاشگر صنعت نفت را از خداوند منان مسئلت دارم .

سیدپیروز موسوی

مدیرعامل

(شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۹:۴۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید