دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۷
IOTC
شنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۷۱۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
رئیس آموزش و پرورش خارگ:

اولین سمینار زبان انگلیسی در خارگ برگزار شد

رئیس آموزش وپرورش خارگ گفت: اولین سمینار زبان انگلیسی در جزیره خارگ با حضور دانش‌آموزان و مربیان زبان انگلیسی برگزار شد.

اولین سمینار زبان انگلیسی در خارگ برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رضا برمک صبح شنبه در اولین سمینار زبان انگلیسی در خارگ در خصوص اهمیت آموزش زبان‌های خارجی اظهار کرد: مهمترین عامل تاثیر گذاری تمدن و فرهنگ اسلامی در طول تاریخ در جهان برسایر تمدن‌ها و فرهنگ ها یادگیری سایر زبان‌های زنده دنیا بوده و هست چرا که زبان مهمترین عامل ارتباطی بین مردم دنیا است.



رئیس آموزش و پرورش خارگ افزود: ارتباط بین ملت‌ها و کشف فرصت‌های جدید علمی، پژوهشی با استفاده از زبان‌های رایج و بین‌المللی اهمیت آموزش و یادگیری مطلوب زبان‌های خارجی را دو چندان می‌کند.


برمک در خصوص اهمیت آموزش مطلوب و مدون زبان انگلیسی در ایران بیان کرد: افزایش سطح کیفی آموزش زبان انگلیسی در کشور از موضوعات مهمی است که وزارت آموزش وپرورش به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده و از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.


وی در خصوص انجام برنامه‌های متنوع برای افزایش سطح معلومات و یادگیری زبان انگلیسی در منطقه گفت: در جلسات شورای آموزش و پرورش نیز تاکید زیادی به رشد و آموزش همه جانبه و سازمان یافته زبان انگلیسی شده است زیرا در زمان‌های گذشته در مدارس تنها به آموزش گرامری زبان توجه شده و به صحبت‌کردن دانش آموزان با زبان انگلیسی زیاد توجه نمی‌شد و دانش آموزان بعد از گذراندن واحدهای زبان قادر به صحبت کردن با زبان خارجی نبودند ولی امروزه تلاش بر این است که سیستم آموزش زبان به کلی تغییر کند.


رئیس آموزش وپرورش خارگ خاطرنشان کرد: برای آموزش مطلوب زبان انگلیسی در مدارس باید برنامه‌ها و امکانات مناسب تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد که در این خصوص در سال‌های اخیر شاهد فعالیت‌های گسترده‌ای در سطح استان و دیگر نقاط کشور بوده که نقش مهم در پر کردن خلاء آموزش رسمی زبان در سیستم آموزشی دارند که برگزاری ایت همایش نیز در راستای همین فعالیت‌ها است.


وی اظهار داشت: در مدارس منطقه خارگ نیز فعالیت‌های علمی وعملی قابل توجهی در خصوص آموزش زبان انگلیسی انجام شده که اجرای طرح جشنواره نوجوان خوارزمی در رشته زبان از جمله همین طرح ها است.


به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، اجرای سرود، نمایش، تاچ‌شو و... از دیگر برنامه‌های اجرایی این همایش بود و از دانش‌آموزان شرکت کننده در این همایش و دبیران و مربیان نیز با اهدای هدیه ولوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

(شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۱:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید