شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۵۰
IOTC
پنج شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۱:۵۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۷۰۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران خبر داد :

توسعه ورزش همگانی و برنامه ریزی مدون جهت ورزش قهرمانی در حوزه نفت

مدیر خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران تربیت نیروی توانمند و متخصص در جهت انجام برنامه ها و استمرار تولید را حاصل توسعه ورزش همگانی که از راهبردهای مقام عالی وزارت است، برشمرد. و در ادامه به برخی از اقدامات شرکت پایانه های نفتی ایران در بخش ورزش همگانی و قهرمانی نیز اشاره کرد

توسعه ورزش همگانی و برنامه ریزی مدون جهت ورزش قهرمانی در حوزه نفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، مهندس محمد نورزی فر در دومین جلسه هم اندیشی روسای ورزش شرکتهای فرعی و تابعه شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت : در این نشست هم اندیشی که با حضور مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران بمیزبانی این شرکت برگزار خواهد شد ،ضمن بررسی چالش های موجود در ورزش شرکت ملی نفت با ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب در راستای مرتفع کردن مشکلات و انجام برنامه های ورزشی شرکت در سال پیش رو به نتایج خوبی دست خواهیم یافت .


نوروزی فر تربیت نیروی توانمند و متخصص در جهت انجام برنامه ها و استمرار تولید را حاصل توسعه ورزش همگانی که از راهبردهای مقام عالی وزارت است، برشمرد. و در ادامه به برخی از اقدامات شرکت پایانه های نفتی ایران در بخش ورزش همگانی و قهرمانی نیز اشاره کرد.

مدیرخدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به اینکه پرداختن به ورزش همگانی و گسترش آن در بین کارکنان و خانواده های ایشان را از دغدغه های اصلی ورزش در شرکت پایانه های نفتی ایران دانست و اظهار کرد: پیش نیاز داشتن پویایی در امر تولید منوط به تربیت افراد قوی و سالم در محیط کار بوده که این مهم از وظایف اصلی امور ورزش های شرکت ملی نفت ایران است.

وی در همین راستا «اهمیت دادن به ورزش همگانی و فراگیر کردن آن در بین کارکنان و بالاخص خانواده های آنها»، «اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع در امر ورزش»، «پرداختن ویژه به ورزش بانوان، اعم از کارکنان، همسران و فرزندان دختر»، «رعایت اصول و اجرای دقیق قوانین مربوط به ارائه خدمات ورزشی»، «غافل نشدن از ورزش مناطق عملیاتی به ویژه بر روی سکوهای نفتی»، «زنده نگه داشتن ورزش های بومی محلی» و «لزوم تعامل با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در راستای سلامت افراد» را از دیگر وظایف خطیر امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران و امور ورزش عنوان کرد.
(پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۱:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید