دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۰۷
IOTC
سه شنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۲:۲۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۶۷۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

مستمری و مقرری بازنشستگان نفت ١٥ درصد افزایش یافت

مستمری و مقرری همه بازنشستگان صنعت نفت از یکم فروردین ماه امسال ١٥ درصد افزایش می‌یابد.

مستمری و مقرری بازنشستگان نفت ١٥ درصد افزایش یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، مستمری و مقرری همه بازنشستگان صنعت نفت از یکم فروردین ماه ١٥ درصد افزایش می‌یابد و افزون بر این افزایش، ١٨٠ هزار تومان به مستمری‌ها اضافه می شود و همچنین حداقل مستمری و مقرری دو میلیون و ٥٠٠ هزار تومان تعیین می‌شود و برای کمک هزینه حق عائله‎مندی و کمک هزینه اولاد نیز مشابه کارمندان شاغل عمل می‎شود.

موضوع افزایش مستمری كارمندان بازنشسته در جلسه هیئت امنا صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت طرح و تصویب شد.

در باره تعدیل مستمری/ مقرری کارمندان بازنشسته از کار افتاده کلی دائم و بازماندگان کارمندان متوفی مطرح و مقرر شد از تاریخ یک فروردین‎ماه اقدام‌های زیر انجام پذیرد.
١- اضافات عمومی: مستمری/ مقرری پایان اسفند ١٣٩٥ همه کارمندان بازنشسته، از کار افتاده کلی دائم و بازماندگان کارمندان متوفی از تاریخ ١ ,١. ١٣٩٦ به میزان ١٥ درصد ( پانزده درصد) افزایش یابد.

٢- تطبیق مستمری: علاوه بر افزایش درصد عمومی فوق و به منظور تطبیق مستمری‌ها مبلغ ١٨٠ هزار تومان (یک میلیون و ٨٠٠ هزار) ریال به مستمری حاصل از بند یک اضافه می شود.
٣- حداقل مستمری/ مقرری: امسال کارمندان بازنشسته پیش از موعد به میل کارفرما، عادی، از کار افتاده کلی دائم و بازماندگان کارمندان متوفی دو میلیون و ٥٠٠ هزار تومان (٢٥ میلیون ریال) تعیین می‌شود.

حداقل فوق شامل کارمندان بازنشسته / متوفی مذکور سال های قبل و مستمری مجموع بازماندگان/ تک بازمانده کارمندان شهید و متوفی نیز می شود.
تبصره : حداقل مستمری همه کارمندان بازنشسته پیش از موعد به میل شخصی با افزایش ١٥ درصد به حداقل مستمری سال قبل تعیین می شود.

٤ - کمک هزینه عائله بندی و حق اولاد: برای کمک هزینه عائله مندی و کمک هزینه اولاد مشابه کارمندان شاغل عمل می شود.
دیگر ضوابط و مقررات مربوط به تعیین مستمری/ مقرری و نحوه تسهیم بارمالی (سهم کارفرما و صندوق های بازنشستگی) کماکان به قوت خود باقی و جاری است.

موارد یادشده در مستمری و مقرری اردیبهشت ماه اعمال و پرداخت می‌شود.
(سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۲:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید