جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۵۸
IOTC
یکشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۰۸:۲۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۶۶۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
همراه با بیست و دومین نمایشگاه صنعت نفت ایران :

تاتنفت زمینه‌های مختلف حضور در صنعت نفت ایران را بررسی می‌کند

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت روسیه در پی حضور در بازار ایران است و زمینه های گوناگون فعالیت را بررسی می‌کند.

تاتنفت زمینه‌های مختلف حضور در صنعت نفت ایران را بررسی می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران و به نقل از شانا رستم شاراپوف، رئیس بخش پشتیبانی پروژه تاتنفت در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اعلام کرد: این شرکت روس در حال بررسی همکاری با صنعت نفت ایران در زمینه هایی همچون فعالیت‌های اکتشافی، تأمین کالا، خدمات میدان‌های نفتی و انتقال فناوری است.


وی گفت: اکنون ما تنها در آغاز راهمان هستیم و همچنان امیدواریم که فعالیت ما می تواند برای ما و شریکان ایرانی دارای منفعت دو طرفه باشد.

رئیس بخش پشتیبانی پروژه تاتنفت گفت: شرکت ما یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده نفت در روسیه به شمار می آید و به تولید ٢٨ میلیون تن نفت در سال دست یافته است؛ ما تجربه ای بسیار گسترده در زمینه تولید نفت، خدمات میدان های نفتی، پالایش و فرآوری نفت داریم.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ وسعت و تعداد شرکت‎کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‎آید؛ از لحاظ تعداد شرکت‎های خارجی حاضر در نمایشگاه بیست و دوم پس از چین، ایتالیا، هلند، فرانسه و انگلیس در رتبه‎های بعدی قرار دارند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح روز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز سه‎شنبه (١٩ اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان می دهد؛ ساعت بازدید هر روزه از ١٠ صبح تا ١٨ بعدازظهر خواهد بود.
(یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۰۸:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید