چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۳۲
IOTC
سه شنبه / ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۶۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با حمایت اداره پژوهش و توسعه شرکت پایانه های نفتی ایران

سمینار دانشجویی ویژه بررسی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی برگزار می شود

سرپرست پژوهش و توسعه شرکت پایانه های نفتی ایران از برگزاری سمینار دانشجویی ویژه پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در آینده نزدیک در جزیره خارگ خبر داد.

سمینار دانشجویی ویژه بررسی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مهدی حسنی با بیان اینکه در این سمینار چهار پایان نامه بررسی خواهد شد، افزود: با دفاع  از هریک از این  چهار پایان نامه دانشجویی، فضای تازه ای در حوزه های کاری شرکت به لحاظ آموزشی و پژوهشی گشوده می شود.

 وی  ادامه داد: «ارائه مدل  برنامه ریزی ریاضی  چند هدفه  در بهینه سازی  پارامترهای  اندازه گیری  و ارزیابی  و عملکرد سازمان براساس مدل BSC » یکی از این پایان نامه های دانشجویی است  که  هم به لحاظ علمی و هم عملیاتی دارای اهمیت فراوان است.

 حسنی افزود: «ارائه الگویی به منظور ارزیابی  عوامل موثر بر انگیزش  کارکنان  جهت شرکت در دوره های  آموزش  ضمن خدمت  در پایانه های نفتی و بررسی  راهبردهای  انتقال دانش  در بین کارکنان»  از دیگر  پایان نامه هایی هستند که در این سمینار دانشجویی  موردارزیابی قرار خواهند گرفت.

سرپرست پژوهش و توسعه شرکت پایانه های نفتی ایران ، «بررسی  مسایل و مشکلات  مدیریت منابع  انسانی در  شرکت های مشمول اصل 44 قانون اساسی»   را  از دیگر پایان نامه های مهم و قابل توجه  خواند و تصریح کرد: نتایجی  که در روند تحقیقات این پایان نامه ها  به دست آمده قابل توجه و استناد است چراکه  بخشی از حمایت اداره پژوهش وتوسعه شرکت پایانه ها هدایت و راهنمایی دانشجویان برای انجام تحقیقاتی قابل استناد وبا ضریب خطایی نزدیک به صفر است.

(سه شنبه ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید