چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۲۷
IOTC
سه شنبه / ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۶۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

مسابقات ورزشی ماه رمضان در پایانه های نفتی ایران با معرفی نفرات برتر پایان یافت

نخستین مرحله ازسری مسابقات ورزشی ماه رمضان در شرکت پایانه های نفتی ایران که در سه رشته شطرنج، تنیس روی میز وبیلیارد در جزیره خارگ آغازشده بود، با معرفی نفرات برتر در دو گروه انفرادی و تیمی به کارخود پایان داد.

مسابقات ورزشی ماه رمضان در پایانه های نفتی ایران با معرفی نفرات برتر پایان یافت

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیر خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران با اعلام این مطلب افزود: نخستین گروه ازاین مسابقات  شطرنج بود که  با حضور 5 تیم  و با شرکت 15 نفر متشکل از کارکنان رسمی و قراردادی  در دو گروه انفرادی و تیمی برگزار شد.

 در بخش تیمی تیم مدیریت بازرگانی و دربخش رقابت های فردی سید مهدی مروج ، سید  محمد حسین کاظمی پور ،محسن گنجه به ترتیب مقام های اول تاسوم را کسب کردند.

ازدیگر رقابت های  این گروه، مسابقات تنیس روی میز بود  که این مسابقات  با شرکت 12 تیم  در دو گروه 6 تیمی  انجام شد که در این بخش  تیم  مدیریت  بازرگانی مقام اول، تیم  مدیریت  برنامه ریزی  تلفیقی مقام دوم و اداره حراست مقام  سوم را به دست آورد.

همچنین مسابقات انفرادی  تنیس  روی  میز با حضور  20 ورزشکار  در چهار گروه  5 نفری  برگزار شد که  مهرداد کمرپور  از عملیات  دریایی مقام اول،  مسعود هدایتی عنوان دوم و فرید رمضان نژاد مقام سوم را کسب کردند.

 در بخش مسابقات دونفره  که به صورت آزاد برگزار شد،  تیم فرید رمضان نژاد و رضا نوری نیا مقام اول ، تیم هوشنگ دوستانی  و مهرداد کمرپورعنوان دوم و تیم سعید  فتاح  پور و رضا غریبیان  مقام سوم  را به دست آوردند

 ازدیگر  مسابقات  برگزار شده در ماه رمضان،  مسابقات  بیلیارد بود که   با حضور  16 ورزشکار به صورت دو حذفی آغاز و با شناخت  نفرات برتر به پایان رسید.

در این دوره  از مسابقات شرهان  دیلیمیان  و امین لرکی پس از پیروزی بر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند که امین  لرکی  موفق شد با با برتری در مقابل  دیلیمیان  قهرمان شود و به این ترتیب دیلمیان  دوم و ایرج تنگستانی  سوم شد.

(سه شنبه ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید