یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۴۱
IOTC
شنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۰ / ۰۱:۰۰
سرویس : نکاء
کد خبر : ۲۶
گزارشگر : ۲
سرویس نکاء

استخدام 41 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در پایانه های نفتی

رییس پایانه نفتی خارگ می گوید:41 نفر از فرزندان کارکنان جانباز و شهدای شرکت پایانه های نفتی ایران ،همچنین فرزندان شهدای غیر شرکتی به استخدام این شرکت در آمده اند.

به گزارش روابط عمومی پایانه های نفتی ایران ، عباس اسد روز؛ ریس پایانه نفتی خارگ گفت: در طول یک سال گذشته استخدام رسمی از فرزندان کارکنان جانباز و شهدای شرکت و همچنین استخدام از فرزندان شاهد غیر شرکتی به 41 نفر رسیده است که در مقاطع دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس جذب شده اند.
وی افزود: یکی از تسهیلات رفاهی که از سال 88 تاکنون برای خانواده های ایثارگران شرکت پایانه های نفتی ایران فراهم شده اردوهای زیارتی و تفریحی برای خانواده های جانبازان است.
وی توضیح داد: براساس آمار موجود 37 خانواده در سال گذشته به اردوی مشهد و 6 خانواده به اردوی شمال عزیمت کرده اند که در مجموع در این بخش 164 نفر از این امکانات استفاده کرده اند.

اسد روز یاد آور شد: برنامه های مربوط به امور جانبازان در دو بخش پیگیری می شود، یک بخش مسائل رفاهی و مزایای مالی است که جانبازان مشمول آن هستند و بخش دیگر مربوط به جایگاه معنوی و منزلت اجتماعی جانباز در جامعه و محیط کاری است.
وی گفت: اغلب اوقات مزایا به صورت منظم به جانبازان پرداخت می شود اما اگر چنانچه مطالبات معوقی وجود داشته باشد و بنا به عللی مشکلی برای ارائه این خدمات به جانبازان شرکت به وجود بیاید آن مسئله پیگیری و از کانال های قانونی آن مزایا و مطالبات جذب و به جانبازان اهدا می شود.
وی تصریح کرد: فرهنگ سازی و بستر سازی های لازم برای آگاهی دادن دیگران به منظور شناخت اعتبار و جایگاه جانباز و ارج گذاشتن به آنها و همچنین یادآوری جایگاه و منزلت اجتماعی به خود جانبازان از دیگر وظایف ماست تا بتوانیم در امور معنوی جانبازان نیز ایفای نقش کنیم.
ریس پایانه نفتی خارگ گفت: برگزاری جلسات سالانه با جانبازان و دعوت از مقامات روحانی و زنده کردن خاطرات جانبازان و همچنین ایجاد فرصت طرح پیشنهاد ها و انتقادها در جلسات دوره ای بسیج که اغلب از جانبازان شرکت هستند با هدف تقویت جایگاه معنوی جانبازان و به ویژه معرفی به نسل حاضر برگزار می شود.
(شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۰) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید