شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۰۸
IOTC
چهارشنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۶:۲۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۵۰۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

وزیر کشور یک سالن ورزشی در جزیره خارگ از محل اعتبارات وزارت نفت را افتتاح کرد

سالن ورزشی چند منظور امید جزیره خارگ با حضور وزیر کشور به بهره‌برداری رسید.

وزیر کشور یک سالن ورزشی در جزیره خارگ از محل اعتبارات وزارت نفت را افتتاح کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بعد از ظهر چهارشنبه در این مراسم اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید گام‌های خوبی برای توسعه ورزش در استان بوشهر برداشته شده است و امروز نیز شاهد افتتاح طرح مهم دیگری در استان هستیم.


احمد بهروزیان‌فرد اضافه کرد: این سالن ورزش دارای ابعاد ۲۴ در ۴۲ متر است که با اعتبار یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نفت و استانی ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این سالن ورزشی سرانه ورزشی خارگ به ۱.۷۲ صدم می‌رسد، ادامه داد: با حمایت و تلاش استاندار بوشهر سرانه ورزشی استان بوشهر از ۰.۶۴ متر مربع در سال ۹۲ به بیش از ۱.۱۴ مترمربع در شرایط کنونی رسیده است و سرانه ورزشی کشور نیز کمتر از یک متر مربع است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به توجه ویژه دولت و استاندار به ورزش، خاطرنشان کرد: بهمن‌ماه امسال یک تورنمنت فوتبال ساحلی چهارجانبه با حضور ۳ تیم ساحلی جهان و تیم ملی ایران در بوشهر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه میزبانی این مسابقات برای اولین بار به ایران داده شد، افزود: با تلاش و پیگیری صورت گرفته، میزبانی را برای بوشهر گرفتیم و در ۲۵ روز زیرساخت مجموعه ساحلی ساخته شد که با تائیدیه استاندارد جهانی همراه شد و کار کمی نبود.

بهروزیان‌فرد تصریح کرد: شور و شوق مردم استان بوشهر و استان‌های همجوار را شاهد بودیم و با تلاش نهادهایی امنیتی و انتظامی این مسابقات با امنیت کاملی برگزار شد.
(چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵) ۱۶:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید