شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۰۱
IOTC
چهارشنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۸:۳۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۵۰۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعملیات عمومی خارگ:

ارائه خدمات به اهالی خارگ افتخاری بزرگ برای صنعت نفت است

مدیرعملیات عمومی خارگ گفت: ارائه خدمات به اهالی خارگ افتخاری بزرگ برای صنعت نفت است

ارائه خدمات به اهالی خارگ افتخاری بزرگ برای صنعت نفت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، محمد نوروزی‌فرد بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مسئولان جزیره خارگ با وزیر کشور اظهار داشت: علاوه بر انجام امور صنعتی در این جزیره، عملیات عمومی نیز گام‌های مهمی در حوزه زیرساختی از جمله آب و برق و راه و رفع مشکلات انجام داده است.


وی اضافه کرد: در کنار برنامه‌های صنعتی، بر حسب وظیفه و بدون منت خدماتی را در جزیره خارگ ارائه می‌کنیم و افتخار می‌کنیم که به عنوان وظیفه این کارها را برای مردم خارگ انجام دادیم.

مدیرعملیات عمومی خارگ بیان کرد: صنعت نفت در ۱۰ سال گذشته بر اساس وظیفه کارهای خوبی را انجام داده و در مجموع ۶۰ میلیارد تومان پروژه عام‌المنفعه اجرا شده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌های در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، اداری، درمانی و . . اجرا شده است، گفت: احداث ساختمان شهرداری وشورای شهر، سالن ورزشی چند منظوره، پروژه تصفه خانه آب شهری آب، سیستم جمع‌اوری پسماند در جزیره خارگ و کارخانه تبدیل به کود کمپوست جزیره از جمله این پروژه‌ها است.

نوروزی ادامه داد: تامین برق روزانه ۳.۵ مگاوات، احداث ساختمان بهزیستی و پارک ساحلی، احداث یادمان شهدای گمنام، ساختمان محیط زیست، غسالخانه، بازارچه صیادی و میوه و تره بار، احداث پنج مدرسه در مقاطع مختلف، جاده‌های پیرامونی جزیره از دیگر پروژه‌ها است.
(چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵) ۱۸:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید