سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۴۲
IOTC
شنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۴۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تجلیل از جانبازان و ایثارگران شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ

ایثارگران شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران در مراسمی با حضور برخی مدیران و کارکنان این شرکت و مقامات محلی در جزیره خارگ تجلیل شدند.

تجلیل از جانبازان و ایثارگران شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در این مراسم تعدادی از جانبازان شرکت پایانه های نفتی ایران به همراه خانواده های  خود حضور داشتند، گوشه ای از خاطرات خود در دوران دفاع مقدس، در راستای محافظت از تاسیسات صنعت نفت و جانفشانی برای حفظ صادرات نفت خام کشور بیان کردند.

حجت الاسلام کمالی امام جمعه خارگ در این مراسم از تلاش و کوشش کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در اجرای پروژه هایی چون جداسازی بازوی شماره 2 پهلوگاه 11 اسکله غربی جزیره خارگ تشکر کرد و افزود: کارکنان این شرکت در مقطع حساس کنونی که  سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نام گذاری شده  نیز همچون دوران دفاع مقدس به انجام وظیفه و از خودگذشتگی می پردازند که جای تقدیر دارد.

بنا بر این گزارش، اموراداری شرکت  پایانه های نفتی ایران دراجرایی شدن  تصمیمات ستاد  امور ایثار گران  صنعت نفت  همچون  اختصاص  سهمیه  استخدامی  ایثارگران، استخدام فرزندان کارکنان  شهید  و جانبازان بالای 25 درصد  و پیگیری  دیگر  مطالبات  جانبازان در این شرکت پیشگام  بوده است.

92 نفر از کارکنان شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران، از جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس می باشند.

(شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید