جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۵
IOTC
جمعه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۶:۰۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۴۲۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
حماسه وحدت ملی؛

نمایش دستاوردهای شرکت پایانه های نفتی ایران در حاشیه راه پیمایی 22 بهمن

دستاوردهای شرکت پایانه های نفتی ایران در عرصه ذخیره سازی و صادرات نفت و راه اندازی طرح های جدید در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به نمایش گذاشته شد.

نمایش دستاوردهای شرکت پایانه های نفتی ایران در حاشیه راه پیمایی 22 بهمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن  اظهار کرد : با هماهنگی های صورت گرفته توسط روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران و ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در تهران دستاوردهای شرکت پایانه های نفتی ایران در دولت یازدهم در عرصه صادرات و ذخیره سازی و راه اندازی طرح های جدید شرکت پایانه های نفتی ایران در حاشیه راهپیمایی یو الله 22 بهمن در تهران به نمایش گذاشته شد.


وی در ادامه افزود : در این نمایشگاه ثبت رکورد صادرات بیش از 7 میلیون بشکه نفت خام از پایانه نفتی خارگ و همچنین پهلودهی بیش از 9 نفت کش غول پیکر در شرایط بد آب و هوایی توسط پرسنل عملیاتی و فنی این شرکت از جمله دست آوردهای شرکت پایانه های نفتی ایران بود که در این نمایشگاه معرفی شد.

موسوی تصریح کرد: راهپیمایان 22 بهمن از جمله نوجوانان و کودکان با حضور در غرفه ها از نزدیک با توانمندی های متخصصان کشورمان در حوزه صادرات و ذخیره سازی نفت خام کشورکه بدون اتکا به خارحی ها حاصل شده آشنا شدند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران یادآورشد : کارکنان خدوم شرکت پایانه های نفتی ایران خود را مدیون انقلاب و خون شهدا می دانند و در تمامی امور حماسه شهدا و ایثارگران را نقشه راه خود می دانند ، امیدواریم با توسعه مخازن ذخیره سازی نفت خام کشور بتوانیم بعنوان آخرین زنجیره صادرات نفت خام کشور نقشی مهم در اقتصاد مقاومتی کشور اجرا کنیم .
(جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵) ۱۶:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید