یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۵۵
IOTC
پنج شنبه / ۶ تیر ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۴۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با حکم سید پیروز موسوی

سرپرست مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت پایانه های نفتی ایران منصوب شد

سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در حکمی، برومند شهبازی را به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی تلفیقی این شرکت منصوب کرد

سرپرست مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت پایانه های نفتی ایران منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،در این حکم، سازماندهی، برنامه  ریزی، نظارت و هدایت فرآیندها و فعالیت های تدوین، کنترل، ارزیابی و بازنگری پروژه های سرمایه ای شرکت به عنوان اصلی ترین ماموریت مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت پایانه های نفتی ایران عنوان شده است.

در ابتدای این حکم خطاب به برومند شهبازی آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جناب عالی از تاریخ صدور این اطلاعیه با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت منصوب می شوید.

ماموریت اصلی و مهمترین وظایف محوله جناب عالی در مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شامل سازماندهی، برنامه  ریزی، نظارت و هدایت فرآیندها و فعالیت های تدوین، کنترل، ارزیابی و بازنگری پروژه های سرمایه ای شرکت در راستای چشم انداز، ماموریت، اهداف و برنامه های شرکت ملی نفت ایران می باشد.

در ادامه این حکم آمده است: پیگیری اثربخش مراحل تصویب، ابلاغ و همچنین ارزیابی ماهانه میزان پیشرفت پروژه ها و تحلیل شکاف میان وضع موجود با وضع مطلوب (پیشرفت برنامه شده) پروژه ها و ارایه گزارش های راهگشا، برای پرکردن شکاف و تسریع در اجرای پروژه ها، اطلاع رسانی و تعامل مستمر با ذی نفعان کلیدی، به ویژه برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران می باید در اولویت ویژه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این حکم همچنین از زحمات احمد باقری مقدم، مدیر پیشین برنامه ریزی تلفیقی این شرکت قدردانی کرده است.

(پنج شنبه ۶ تیر ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید