دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۱
IOTC
چهارشنبه / ۱۵ تیر ۱۳۹۰ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۲۴
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

تقدیر از جانبازان پایانه نفتی خارگ در اعیاد شعبانیه

همزمان با فرخنده زادروز حضرت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (‌ع‌) و روز جانباز، با برگزاری مراسمی ساده و صمیمی ، از کارکنان جانباز پایانه نفتی خارگ تقدیر شد.

تقدیر از جانبازان پایانه نفتی خارگ در اعیاد شعبانیه

به گزارش روابط عمومی شرکت  پایانه های نفتی ایران، در این نشست مهندس  عباس اسدروز ، رئیس پایانه نفتی خارگ ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضل ( ع ) با اشاره به اهمیت و نقش جانبازان  در دوران  جنگ  تحمیلی و لزوم توجه  به جانبازان  پایانه نفتی خارگ گفت: علاوه بر اهمیت و ارزش معنوی  جانبازان برای تسهیل شرایط کاری و دستیابی بیشتر به تسهیلات قانونی نیز باید اقدام شود.

وی ایمان و ایثار را از دیگر ویژگی های جانبازان ذکر کرد و افزود : به این خصوصیات باید صبر را هم اضافه کرد .

 اسد روز تاکید کرد:  برای  اینجانب که خود  یک جانباز هستم تقویت جایگاه  معنوی جانبازان  به  ویژه  معرفی  به نسل حاضر  از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 وی گفت: با توجه به اینکه  نوجوانان  و جوانان  بیش از  سایرین  در تیر رس   تبلیغات رسانه ای , رفاه طلبی  و... قرار دارند  از این رو نباید از جایگاه رفیع  جانبازان غافل شد چرا که جانبازان  بهترین دلیل برای اثبات  حق طلبی ملتی  است که  در تاریخ  پر فراز و نشیب  خود  سخت ترین  رویا رویی را با استعمار داشته اند.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین دولتخواه از نیروی دریایی سپاه خارگ پیرامون زندگی حضرت امام حسین (‌ع‌) و هدف آن بزرگوار از قیام عاشورا، حضرت عباس (ع) و اثرات ایشان در حماسه عاشورا و همچنین شخصیت والای حضرت امام سجاد (ع) به سخنرانی پرداخت.

 در ادامه، مداح اهل بیت به مولودی‌خوانی اهل بیت (ع) پرداخت وسپس هدایا توسط مهندس اسد روز رئیس منطقه خارگ و چند از تن از مدیران و روئسا به جانبازان حاضر در مراسم اهداء شد و پس ازاقامه نماز مغرب و عشا این مراسم باصرف شام در باشگاه ملوانان  خارگ پایان یافت.

(چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۰) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید