دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۵۰
IOTC
چهارشنبه / ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۳۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

صادرات نفت خام بدون هیچ وقفه ای در حال انجام است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: عملیات صادرات در پایانه نفتی خارگ بدون هیچ مشکلی ادامه دارد و طوفانی بودن هوا، وقفه ای در عملیات صادرات نفت ایجاد نکرده است.

صادرات نفت خام بدون هیچ وقفه ای در حال انجام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در گفت و گو با شانا با تاکید بر این که پایانه نفتی خارک برای انجام عملیات بارگیری بسیار مطمئن است، گفت: هیچ نفتی روی آب نداریم و در صورتی که کشتی در لنگرگاه متوقف باشد، در صف انتظار است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: روند صادرات نفت خام بر اساس برنامه و سقف تعیین شده انجام می شود.

وی تاکید کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران سازمانی عملیاتی، تخصصی و حرفه ای است و با توجه به تجربه و مهارت کارکنان آن عملیات پهلوگیری و بارگیری کشتی ها بسیار مطمئن و ایمن انجام می شود.

بر پایه گزارش، در سال ٩١ پایانه‌های نفتی پذیرای ٩٠٠ نفت‌کش بوده است همچنین در سال گذشته پنج هزار و ٥٠٠ بار پهلوگیری نفت‌کش‌ها در ایران انجام شد که معادل ٢١ هزار و ٨٠٠ ساعت عملیات دریایی بود.

شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه های ذخیره سازی، اندازه گیری، ارایه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گـازی وخدمات دریایی، فعالیت می کند.

ماموریت اصلی آن پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گازکشور از طریق فریند های عملیات دریافت، ذخیره سازی، امتزاج، اندازه گیری و سنجش کمی و کیفی، بارگیری و تخلیه (صادرات و واردات) نفت ‌خام و مواد نفتی تولیدی و مبادله‌ای(SWAP )، عملیات ‌پهلودهی و جداسازی کشتی‌های نفتکش و همچنین تکمیل و ارتقای زنجیره‌ ارزش نفت و گازکشور و ایفای نقش شایسته درپایداری و انعطاف پذیری بهینه زنجیره تامین انرژی ملی، منطقه ای و بین المللی است .
(چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید