شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۵
IOTC
چهارشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ / ۲۲:۰۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۳۷۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
رکوردی در شرایط سخت جوی؛

بارگیری همزمان ۹ فروند نفتکش غول‌پیکر در جزیره خارگ انجام شد

در شرایط نامساعد جوی در جزیره خارگ، کارکنان عملیاتی و فنی پایانه‌های نفتی ایران موفق به پهلوگیری و بارگیری ۹ فروند نفتکش غول پیکر شدند که از نوع تنوع عملیاتی یک رکورد است.

بارگیری همزمان ۹ فروند نفتکش غول‌پیکر در جزیره خارگ انجام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، عملیات بارگیری ۹ فروند نفتکش به‌طور همزمان پایانه نفتی خارگ توسط تلاش‌گران پایانه نفتی ایران انجام شد.



وی افزود: در شرایط نامساعد جوی در جزیره خارگ کارکنان عملیاتی و فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران موفق به پهلوگیری و بارگیری ۹ فروند نفتکش غول پیکر شدند که تعداد عملیات از نوع تنوع عملیاتی یک رکورد محسوب می‌شود.


مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: از این تعداد پنج فروند نفتکش در اسکله شرقی، دو فروند نفتکش در اسکله غربی و دو فروند به‌صورت کشتی به کشتی SHIP TO SHIP در محل لنگرگاه پهلودهی و بارگیری شد.


موسوی افزود: پرسنل عملیات دریایی پایانه های نفتی ایران و پایلوت‌های این منطقه تاکنون بارها توانسته‌اند در شرایط بد آب و هوایی و گرد وغبار به‌خوبی عملیات پهلوگیری و جداسازی را در این منطقه انجام دهند.
(چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵) ۲۲:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید