یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۱
IOTC
شنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۳۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
حضور پرشور کارکنان پایانه های نفتی ایران در حوزه انتخابیه جزیره خارگ

حماسه سازان اقتصادی به عرصه خلق حماسه سیاسی آمدند

کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران روز جمعه (٢٤ خرداد) همزمان با سراسر کشور، حوزه با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای، در پیوند با حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی بزرگی را خلق کردند.

حماسه سازان اقتصادی به عرصه خلق حماسه سیاسی آمدند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در همان ساعات اولیه آغاز رای گیری، کارکنان صنعت نفت و خانواده آنان مستقر در جزیره خارگ با حضور آگاهانه خود، در صفوف فشرده با شور و شعور به پای صندوق های رای آمدند.
 
بیش از دو هزار نفر از کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران، شرکت نفت فلات قاره و پتروشیمی شاغل در جزیره خارگ و همچنین مناطق عملیاتی عسلویه، ماهشهر و پایانه نفتی شمال، روز گذشته با حضور چشمگیر خود در انتخابات بیست و چهارم خرداد حماسه دیگری خلق کردند.
 
١١ شعبه اخذ رای در جزیره خارگ برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شده بود که از این تعداد چهار شعبه سیار برای کارکنان اقماری شاغل بر سکوهای نفتی، نفتکش ها، اسکله های تی و آذرپاد، اتاق کنترل صادرات نفت خام، لنگرگاه، بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارگ، برخی کمپ های و نگهبانی های حراست در این جزیره اختصاص یافت.
 
اختصاص صندوق های سیار شماره ٩ برای کارکنان مستقر در نفتکش ها
 
همزمان با آغاز زمان رای گیری، مقارن ساعت ٨ صبح، صندوق های سیار شماره ٩ در جزیره خارگ به همراه هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات توسط شناور ١٥ خرداد شرکت پایانه های نفتی ایران برای مشارکت کارکنان صنعت نفت مستقر در نفتکش ها، راهی آب های ساحلی جزیره خارگ شد.
 
اگر چه از نظر قوانین بین المللی دریانوردی، همراه داشتن گذرنامه و کارت دریانوردی برای ملوانان و مهندسان عرشه نفتکش ها لازم و کافی است، اما بسیاری از کارکنان صنعت نفت با توجه به حماسه ٢٤ خرداد و ضرورت شرکت در این رویداد مهم ملی، شناسنامه و کارت ملی خود و خانواده را نیز به همراه دارند تا با عزم بی نظیر خود در تحقق این حماسه سیاسی مشارکت فعال داشته باشند.

در همسویی با برگزاری سالم انتخابات ٢٤ خرداد، کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در هماهنگی برگزاری این روز حماسی نقش فعال داشتند همچنان شناور «١٥ خرداد» از ناوگان این شرکت حامل صندوق های سیار شماره ٩ حوزه انتخابیه جزیره خارگ بود که تا شامگاه ٢٤ خرداد آرای کارکنان صنعت نفت مستقر بر عرشه نفتکش ها را جمع آوری می کرد.

(شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید