دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۰۴
IOTC
یکشنبه / ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۴:۰۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۳۶۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

اهالی خارگ شایسته بهترین خدمات هستند

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از صادرات نفت بدون کوچکترین وقفه‌ای در پایانه‌های نفتی کشور خبر داد و گفت: اهالی شریف خارگ شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.

اهالی خارگ شایسته بهترین خدمات هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی ظهر یکشنبه در آئین معرفی مدیر جدید عملیات عمومی خارگ اظهار داشت: رمز موفقیت هر جامعه‌ای وحدت است؛ وحدت جزئی از اصول محوری هر کشور و هر جامعه‌ای است.


وی ادامه داد: اهالی شریف خارگ شایسته دریافت بهترین خدمات هستند، ارائه خدمات مطلوب در جزیره مقاوم و ایثار خارگ در گرو وحدت رویه و تعامل و همکاری بین تمامی بخش های دولتی و مردمی جزیره خارگ است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: خارگ به‌عنوان نماد اقتصاد کشور، یک جزیره مهم، راهبردی و استراتیژیک است؛ در جزیره خارگ باید وحدت نهادینه شود. مقام معظم رهبری خط مشی وحدت را با آینده‌پژوهی ترسیم کرده است.

موسوی تصریح کرد: رکوردهای فراوانی در سال جاری با همت و اتکا به اقتصاد مقاومتی در شرکت پایانه‌های نفتی ایران شکست شده است که می‌توان به رکورد صادرات نفت در یک روز، پهلوگیری همزمان ۹ نفتکش در پایانه نفتی خارگ اشاره کرد.

وی ادامه داد: این شرکت در به‌روزرسانی، بهسازی، نوسازی و عملیاتی کردن تجهیزات خود در سال جاری مطابق با استانداردهای روز بین الملی پیش رفته است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: هم اکنون شاهد صادرات نفت کشور بدون کوچکترین وقفه‌ای در پایانه‌های نفتی کشور هستیم و تلاش همکاران من در پایانه‌های نفتی ایران تداوم، اطمینان و چابک‌سازی در امر صادرات نفت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به مشکلات ایاب و ذهاب اهالی خارگ گفت: ایاب و ذهاب یکی از بزرگ‌ترین مشکلات اهالی شریف خارگ بود که با ایجاد زیرساخت‌های تردد، الان بخش خصوصی در حوزه تردد دریایی ورود کرده و شرکت پایانه‌های نفتی ایران به نمایندگی از صنعت عظیم نفت کشور از این ورود استقبال کرده و حمایت های خود در این زمینه را افزایش داده است.

موسوی اضافه کرد: در هفته گذشته کارشناسان و مدیران این شرکت از یک کشتی که از منابع مالی وزارت نفت خریداری شده است در یکی از بنادر جنوبی کشور بازدید کرده‌اند و انشالله از این شناور در دهه مبارک فجر رونمایی خواهد شد.

وی یادآور شد: خدمات مدیریت عملیات عمومی طبق وظایف ابلاغ شده از سوی وزارت نفت است و تابع و مجری قوانین ابلاغی هستیم، ترسیم و استمرار خدمات نفت به محیط پیرامون خود به‌ویژه در جزیره خارگ نقشه راه شرکت پایانه‌های نفتی ایران بوده و تاکنون خدمات بی‌شماری در این زمینه به اهالی شریف خارگ ارائه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران  ، ظهر امروز با حضور اعضای هیئئت مدیره شرکت پایانه‌های نفتی ایران، اعضای شورای تامین و شورای اداری و شهر خارگ مراسم تودیع و معارفه مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران برگزار شد و محمد نوروزی فرد به‌عنوان مدیر جدید عملیات عمومی جاگزین احمد باقری مقدم شد.


(یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵) ۱۴:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید