سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۳۱
IOTC
دوشنبه / ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۳۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
سید پیروز موسوی:

همکاری و تلاش سازمان های نظارتی ضامن موفقیت در فعالیت های اجرایی است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ، همکاری و تلاش سازمان های نظارتی را ضامن موفقیت در فعالیت های اجرایی خواند و تاکید کرد: پیوند فعالیت های نظارتی را باید با امور اجرایی تحکیم نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در نشست با مدیرکل بازرسی استان بوشهر با اشاره به فعالیت های مهم و اثربخش این شرکت در راستای توسعه صنعت نفت، یادآور شد: سال گذشته به منظور تقویت تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بیش از 170 قلم کالا و تجهیزات راهبردی مورد نیاز در بخش های مختلف شرکت پایانه های نفتی ایران را از صنایع داخلی تامین کردیم.

وی ادامه داد: همچنین در زمینه فعالیت های پژوهشی، با تلاش کارشناسان این شرکت و همکاری موسسات پژوهشی مانند جهاد دانشگاهی، دستاوردهای مهمی محقق شد.

موسوی با بیان اینکه در شرایط کنونی، برای اجرای پروژه ها و انجام وظایف و ماموریت های محوله با ویژگی های خاصی روبه رو می باشیم، تصریح کرد: با توجه به وضعیت خاص صنعت نفت در زمینه تامین منابع مالی و تحریم های خصمانه دشمنان، خدمتگذاران نظام شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران برای صادرات 95 درصد نفت خام کشور تلاش می کنند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: کمک و همکاری سازمان های نظارتی به عنوان بازوهای مشاوره ای در راستای پیشبرد اهداف متعالی نظام و تحقق ماموریت ها، اثربخش است.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر نیز در این نشست، پایانه های نفتی ایران به ویژه جزیره خارگ، حوزه ای بسیار حساس و راهبردی برای نظام خواند و افزود: تلالو این منطقه به همت، تلاش، عملکرد مثبت و تصمیم های جامع مدیریتی مسوولان شرکت پایانه های نفتی ایران مرتبط است؛ در این راستا شاهد عملکردهای بسیار برجسته و قابل تقدیر بوده ایم.

محمد آقاجری با اشاره به نقش سازمان بازرسی کل کشور در موفقیت های اجرایی ادامه داد:  «روند بازرسی» و «فعالیت اجرایی» هیچ گاه در مقابل یکدیگر قرار نمی گیرند؛ بلکه در کنار هم تعامل و همکاری دارند.

وی، بازرسی و نظارت را در راستای اطمینان بخشی و تقویت مجموعه مدیریتی خواند و اظهار کرد: ماموریت اصلی سازمان ها و نهادهای نظارتی جلوگیری از ایجاد موانع و مسدود شدن راه توسعه و تعالی نظام در زمینه های اجرایی است.

مدیرکل و کارشناسان بازرسی استان بوشهر در سفر یک روزه خود به جزیره خارگ، از اسکله شرقی، اتاق کنترل صادرات نفت خام، مخازن ذخیره سازی و برخی پروژه های در حال اجرای شرکت پایانه های نفتی ایران بازدید کردند.

(دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید