پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۷
IOTC
سه شنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۳۱۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

بازدید ۹۰ نفر دانش آموز از مرکز پردازش پسماندهای شهری مدیریت عملیات عمومی خارگ

در راستای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبداء و آشنایی عموم با این فرایند، برنامه های مختلفی توسط واحد بازیافت پسماندهای شهری و با همکاری روابط عمومی این مدیریت طرح ریزی شده که در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

بازدید ۹۰ نفر دانش آموز از مرکز پردازش پسماندهای شهری مدیریت عملیات عمومی خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عبدالمجید ستایشی رئیس روابط عمومی عملیات عمومی پایانه های نفتی ایران در گفتگو با خبرنگار نخ نیوز اظهار داشت : در راستای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبداء و آشنایی عموم با این فرایند، برنامه های مختلفی توسط واحد بازیافت پسماندهای شهری و با همکاری روابط عمومی این مدیریت طرح ریزی شده که در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.


وی در ادامه افزود : نخستین برنامه از مجموعه برنامه های فوق، بازدید ۹۰ نفر دانش آموز دبستانی دختر و پسر جزیره خارگ از مرکز بازیافت این جزیره بود که امروز دوشنبه ۹۵/۱۱/۴ اجرا گردید.

ستایشی تصریح کرد: این برنامه که با حضور کارشناسان بازیافت مدیریت عملیات عمومی در دو نوبت صبح و عصر انجام گردید، دانش آموزان از نقاط مختلف کارخانه بازدید وبا مراحل مختلف جمع آوری ، تفکیک، پردازش و تبدیل پسماند آشنا و نسبت به تفکیک زباله های تر و خشک و حفظ محیط زیست تشویق شدند.
(سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵) ۰۹:۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید