جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۳۲
IOTC
دوشنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۵:۲۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۳۱۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
سعید خوشرو:

تلاش پایانه های نفتی ایران در صادرات نفت خام و میعانات گازی قابل تحسین است

مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران، تلاش و نظم در انجام صادرات نفت خام و میعانات گازی توسط شرکت پایانه های نفتی ایران را قابل تحسین خواند و افزود: انسجام کاری و هماهنگی بین کارکنان مدیریت امور بین الملل و شرکت پایانه های نفتی ایران، موجب ثبت رکوردهای چشمگیر در صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور شد.

تلاش پایانه های نفتی ایران در صادرات نفت خام و میعانات گازی قابل تحسین است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سعید خوشرو در نشست مشترک مدیران و روسای مدیریت امور بین الملل با شرکت پایانه های نفتی ایران یادآور شد: وجود ظرفیت های نیروی انسانی متخصص و تجربه ارزشمند کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران سبب شده تا فرآیندهای عملیات دریافت، ذخیره سازی، بارگیری و صادرات نفت خام و میعانات گازی به خوبی انجام شود.

وی با تاکید بر انسجام و هماهنگی مستمر بین این مدیریت و شرکت پایانه های نفتی ایران، ادامه داد: از تمام پتانسیل های موجود باید برای کارآمدی بیشتر در انجام فرآیندهای عملیاتی بهره برد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران نیز در این نشست تصریح کرد: با تلاش و هماهنگی تمامی همکاران در مدیریت امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران و شرکت پایانه های نفتی ایران، امر راهبردی صادرات نفت خام به خوبی در حال انجام است و این مهم برای صنعت نفت یک مزیت چشمگیر محسوب می شود.

سید پیروز موسوی ادامه داد: همکاران ما در مدیریت عملیات شرکت پایانه های نفتی ایران طبق برنامه امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران، وظایف محوله را با شرایط قابل تحسین انجام می دهند که این موضوع مدیون تعهد و وظیفه شناسی و همچنین هماهنگی و انسجام کاری با مدیریت امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران است.


نشست با سعید خوشرو  


نشست با سعید خوشرو  


نشست با سعید خوشرو

 

(دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵) ۱۵:۲۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید