یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۵
IOTC
شنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۵ / ۰۹:۰۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۳۱۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پیام تسلیت سید پیروز موسوی به مناسبت شهادت هموطنان در حادثه پلاسکو

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با صدور پیامی، شهادت دردناک چندتن از آتش نشانان و هموطنان عزیز در حادثه ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت.

پیام تسلیت سید پیروز موسوی به مناسبت شهادت هموطنان در حادثه پلاسکو
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، پیام سید پیروز موسوی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله واناالیه راجعون

حادثه تلخ و دردناک شهادت آتش نشانان و هموطنان عزیز در آتش سوزی ساختمان پلاسکو ، غم و اندوهی بزرگ بر قلب ملت ایران نشاند.
ایثارگری و از خودگذشتگی این مهرورزان فداکار که جان و دل های بزرگشان همواره از آتش فروزان عشق و تعهد و  وظیفه و خدمت، تابناک است، تاریخ ساز شد و روح بلند ایثار، جانفشانی، شجاعت و شهامت ایرانی را یک بار دیگر شکوفا نمود.
اینجانب ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان این ضایعه تاسف بار، مصیبت شهادت آن دلیرمردان ایران اسلامی را به مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور، به ویژه خانواده های داغدیده و همچنین تمامی همکاران شرکت پایانه های نفتی ایران به خصوص تلاشگران ایمنی و آتش نشانی صنعت نفت تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خالق سبحان برای شادی روح بلند و آسمانی این قهرمانان بخشش و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و بردباری عظیم در برابر این غم بزرگ مسئلت می کنم. از تمامی همکاران ایمنی و آتش نشانی شرکت پایانه های نفتی ایران می خواهم ضمن آمادگی انجام هرگونه نیاز به همکاری و امدادرسانی، با برگزاری مراسم یادبود شهادت آن جان‌برکفان در مناطق عملیاتی خارگ، عسلویه، شمال و ماهشهر، یاد و خاطر و جانفشانی شهدای  عزیز را گرامی داشته و با خانواده‌های مصیبت دیده ابراز همدردی نمایند.

سید پیروز موسوی 
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران
(شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵) ۰۹:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید