شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۲
IOTC
چهارشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۵ / ۱۰:۴۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۳۰۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

پیوند هنر و صنعت نیاز جامعه پیرامونی صنعت نفت است

پیوند هنر و صنعت نیاز جامعه پیرامونی صنعت نفت می باشد و شرکت پایانه های نفتی ایران از هنر و به ویژه هنرهای نمایشی پشتیبانی خواهد کرد .

پیوند هنر و صنعت نیاز جامعه پیرامونی صنعت نفت است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، سید پیروزی موسوی در مراسم اختتامیه نمایشنامه خوانی صنعت نفت اظهار داشت : آیت الله هاشمی رفسنجانی ، مجاهدی نستوه و یکی از تاثیر گذاران نهضت اسلامی از سال ١٣٤٢ تا کنون بود که می توان با نگاهی به کارنامه ایشان میتوان پی برد که چقدر از زمان خودش جلوتر بود.
وی در ادامه افزود : شرکت پایانه های نفتی ایران بعنوان آخرین حلقه از زنجیره صادرات نفت کشور به مسائل محیط پیرامون خود الخصوص مسائل فرهنگی توجه ویژه ای دارد، زبان هنر می تواند زبان عام پسند در بیان تحولات صنعتی و اقتصادی در کشور باشد.
موسوی تصریح کرد : هنر و صنعت در شرکت پایانه های نفتی ایران با ظرافت خاصی تلفیق شده است ، این تلفیق نقش ویژه در پایداری و استمرار معادلات در تاریخ صنعت نفت کشور دارد.

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پایان یادآور شد :پیوند هنر و صنعت نیاز جامعه پیرامونی صنعت نفت می باشد کهشرکت پایانه های نفتی ایران بصورت کامل به این موضوع اشرافیت دارد این شرکت در راستای توجه به محیط پیرامونی خود از هنر و به ویژه هنرهای نمایشی پشتیبانی خواهد کرد .

(چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵) ۱۰:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید