شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۰۲
IOTC
چهارشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۵ / ۱۶:۰۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۳۰۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر عملیات شرکت پایانه های نفتی ایران خبر داد:

پهلوگیری و بارگیری همزمان ۶ نفتکش در ترمینال نفتی خارگ

مدیر عملیات شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: هم اکنون در اسکله تی پایانه نفتی خارگ ۶ فروند نفتکش پهلوگیری کرده اند.

پهلوگیری و بارگیری همزمان ۶ نفتکش در ترمینال نفتی خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، غلامحسین گرامی مدیر عملیات شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار داشت : توان عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران در بالاترین سطح آمادگی خود از نظر نیروی انسانی و فنی است.


وی در ادامه افزود : هم اکنون در اسکله تی پایانه نفتی خارگ ۶ فرورند نفتکش پهلوگیری شده است که یک فرورند نفتکش عملیات واردات را انجام می دهد و ۵ فروند دیگر درخواست دریافت نفت نموده اند که تا پایان امشب محموله درخواستی به این پنج نفتکش تحویل داده خواهد شد .

گرامی تصریح کرد : پهلوگیری نفتکش های خارجی در زمان تحریم در ترمینال نفتی خارگ ۵ الی ١٠ درصد بوده است که هم اکنون به بیش از ۵۰ درصد رسیده است و از پنج فروند نفتکش موجود در ترمینال تی دو فروند آنها از نفتکش های خارجی هستند .

مدیر عملیات شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به افزایش مشتریان و عملیات های در پایانه نفتی خارگ افزود : هم اکنون سه فروند نفتکش غول پیکر در لنگرگاه جزیره خارگ آماده پهلو گیری در اسکله آذر پاد جهت دریافت محموله درخواستی خود هستند که نفرات عملیاتی پایانه های نفتی ایران در حامل آماده سازی جهت پهلودهی این نفتکش ها هستند .
(چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵) ۱۶:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید