جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۵۵
IOTC
سه شنبه / ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۲۳
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

ریس پایانه نفتی خارگ منصوب شد

پس از بازنشستگی محمد دشتی زاده؛ رئیس پیشین پایانه نفتی خارگ؛ عباس اسدروز با حکم مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان رئیس جدید پایانه نفتی خارگ عهده دار این سمت شد.

ریس پایانه نفتی خارگ منصوب شد
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در جلسه معارفه رئیس جدید پایانه نفتی خارگ که با حضور غلامرضا غریبی مدیرعامل، مدیران ارشد، روسا و سرپرستان پایانه نفتی خارگ برگزار شد، عباس اسد روز، سمت رئیس پایانه نفتی خارگ را طی حکمی به صورت رسمی از مدیر عامل این شرکت دریافت کرد.
اسدروز، تحصیلکرده مقطع کارشناسی ارشد مهندسی ابزار دقیق است که در سابقه علمی خود تدریس در دانشگاه و نگارش مقاله های علمی را ثبت کرده و در کارنامه فعالیت های عملیاتی خود در بخش ابزار دقیق تجربه هایی مستمر از کارشناسی تا ریاست را عهده دار بوده است.
وی همچنین ریاست حراست و فرماندهی بسیج پایانه های نفتی ایران را در پرونده کاری خود دارد.
در این جلسه معارفه، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ضمن تبریک به مناسبت اعیاد ماه رجب و نیز استقبال برای ماه عزیز شعبان و رمضان مباحثی در این خصوص به سمع حاضران رساند و در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت های محمد دشتی زاده، رئیس پیشین این پایانه بین المللی و آرزوی سلامت و خوشبختی برای ایشان در دوران بازنشستگی، بر رعایت اصل دوستی، برادری و همدلی برای همگان تاکید و عباس اسدروز را فردی مخلص، مومن و تلاشگر در راس هرم پایانه بین المللی خارگ برشمرد.
عباس اسدروز؛ رییس پایانه نفتی خارگ نیز طی سخنانی بر تلاش هرچه بیشتر کارکنان این پایانه نفتی استراتژیک در راستای اهداف تعیین شده بسیار مهم سال جهادی اقتصادی تاکید کرد و به کارگیری تمام توان، تلاش و استعدادهای منطقه در این مسیر را از جمله اهداف خویش برشمرد.
(سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید