جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۱
IOTC
یکشنبه / ۲۶ دی ۱۳۹۵ / ۱۴:۳۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۲۹۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر عملیات عمومی پایانه‌های نفتی ایران خبر داد

توسعه زیرساخت‌های خدماتی شناور مسیر بوشهر - خارگ

مدیر عملیات عمومی پایانه‌های نفتی ایران از توسعه زیرساخت‌های خدماتی شناور مسیر دریایی بوشهر - خارگ خبر داد.

توسعه زیرساخت‌های خدماتی شناور مسیر بوشهر - خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، احمد باقری مقدم در حاشیه جلسه ساماندهی شناور دریایی مسیر بوشهر خارگ اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه ۸۲ هزار و ۷۳۵ نفر در مسیر دریایی بوشهر – خارگ – بوشهر توسط شناور چارتر عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران تردد کرده‌اند.


وی افزود: ۴۹۳ سرویس در طول ۹ ماه توسط شناور چارتری این شرکت در این مسیر صورت گرفته است که بیش از ۳۶ هزار نفر بومی، ۳۴ هزار نفر شرکتی و بیش از ۱۲ هزار نفر مسافر آزاد را جابه‌جا کرده است.

باقری مقدم تصریح کرد: از کل ۲۷۶ روز، این شناور موفق شده در ۲۴۷ روز دریاروی داشته باشد که ۲۹ روز به دلیل شرایط جوی این شناور خارج از سرویس بوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه یکی از بهترین و مسلط ترین کاپیتان‌های کشور فرماندهی این شناور در مسیر بوشهر – خارگ - بوشهر بر عهده دارد که توانسته در شرایط بد جوی مشکل حمل و نقل جزیره خارگ از طریق دریا را تا حدودی حل کند.

وی یادآور شد: با دستور مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حال توسعه زیرساخت های خدماتی از سوی این شناور چارتری به اهالی خارگ، پرسنل شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره و ... هستیم.
(یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵) ۱۴:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید