جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۳۶
IOTC
شنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۵ / ۱۶:۴۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۲۸۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران

خارگ در پهلودهی همزمان نفتکش‌ها رکورد شکنی کرد

با نوسازی اسکله‌های صادرات نفت در پایانه نفتی خارگ امکان پهلوگیرى و جداسازى همزمان 10 نفتکش در این پایانه ایجاد شده است.

خارگ در پهلودهی همزمان نفتکش‌ها رکورد شکنی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی با بیان اینکه ترمینال پایانه نفتی خارگ دارای ظرفیت بالایی است ، گفت: ترمینال نفتی خارگ دارای توانمندی بالای در عرصه‌های مختلف تخصصی، بارگیری نفت خام، پهلودهی نفت‌کش‌ها، بازسازی و نوسازی تاسیسات اسکله‌های ساحلی، فراساحلی و زیردریایی است.


وی با بیان اینکه امکان پهلودهی و جداسازی همزمان 10 نفتکش در ترمینال نفتی خارگ فراهم است ، افزود: اسکله‌های «آذرپاد و تی» پایانه صادرات نفتی خارگ، آمادگی پذیرش کشتی‌های نفتکش پهن پیکر را دارد و با نوسازی و بهسازی اسکله‌های صادرات نفت در پایانه و ترمینال نفتی خارگ امکان پهلودهی و جداسازی همزمان 10 نفتکش در پایانه بین المللی نفتی خارگ ایجاد شده است.

موسوی تاکید کرد: با نوسازی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بزرگ‌ترین پایانه‌های نفتی ایران، توان پهلودهی نفتکش‌ها در اسکله‌های پایانه نفتی خارک، ازسه فروند به 10 فروند افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه گام‌های بسیار مهمی برای توسعه زیرساخت‌های صادرات نفت ایران برداشته شده است ، تصریح کرد: شتاب عملیات ذخیره‌ سازی، پهلودهی، بارگیری و تحویل نفت خام به مشتریان آسیایی و اروپایی ایران تسهیل شده است.
(شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵) ۱۶:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید